Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: کلیه مشمولان فارغ التحصیل سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ می‌توانند در آزمون‌های سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت کنند تاریخ انتشار: 17:00 - 28 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۵۶۳

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سایت پلیس، سردار تقی مهری گفت: کلیه مشمولانی که از مقطع دیپلم و بالاتر از مدارس یا دانشگاه‌ها در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹فارغ التحصیل شده اند، می‌توانند در آزمون‌های سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت کرده و در صورت پذیرفته شدن و دارا بودن شرایط لازم از مهر ماه در دانشگاه تحصیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید: مهلت پرداخت مبلغ جریمه مشمولان غایب تا پایان سال ۹۹   وی ادامه داد: این مشمولان در صورت پذیرفته شدن و دارا بودن شرایط قانونی ادامه تحصیل آنان بلامانع است.   سردار مهری بیان کرد: با توجه به اینکه آزمون‌های سراسری امسال با تعویق مواجه شده است، مشمولان و خانواده‌های آنان هیچ گونه دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند، زیرا در صورت قبولی این عزیزان و پذیرفته شدن آنان در دانشگاه‌ها با احراز شرایط قانونی لازم، ادامه تحصیل آنان بلامانع است. این مشمولان حتی در صورت اعزام به خدمت نیز برابر ضوابط مجاز به ترخیص از خدمت وتحصیل می‌باشند.   وی گفت: سربازان وظیفه غیر غایب نیز که هم اکنون در حال خدمت هستند می‌توانند در آزمون‌های سراسری شرکت نموده و درصورت قبولی و احراز شرایط لازم برای ادامه تحصیل درمقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از خدمت ترخیص و در دانشگاه ثبت نام کنند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار مهری سربازی پلیس آزمون های سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت واحد رفع نقص کارت داوطلبان کنکور سراسری در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری از امروز تا چهارشنبه پنجم اردیبهشت با مراجعه به نشانی sanjesh.org می‌توانند کارت آزمون خود را دریافت کنند.

داوطلبانی که در دو گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی، علوم انسانی و یا علوم تجربی شرکت کرده اند به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی دارای دو کارت آزمون هستند.

داوطلبان متقاضی پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو - معلم نیز در گروه آزمایشی خود دارای یک کارت ورود به جلسه هستند.

آزمون سراسری ۱۴۰۳ در حوزه امتحانی کیش، در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن برگه کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و یا پایگاه پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به نشانی kish.ut.ac.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • مجازات متخلفان کنکور چیست؟
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند
  • اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • فعالیت واحد رفع نقص کارت داوطلبان کنکور سراسری در کیش