Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اوسط اکبری مقدم عصر یکشنبه به همراه مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری و همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان از پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در حال ساخت و توسعه شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان بازدید کردند.

در این بازدیدها که با حضور فرماندار، معاون عمرانی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا صورت گرفت، بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های این شهرستان مهم و مرزنشین استان گیلان مخصوصاً احداث جاده ترانزیتی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و احداث پل جدید مرزی کامیون رو، پروژه راه آهن آستارا به رشت و آستارا - آستارا تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از بارانداز ریلی در حال ساخت آستارا، لایروبی مجتمع تجاری و منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا، لایروبی رودخانه مرزی آستارا چای و همچنین سد لاستیکی آستارا از جمله دیگر بازدیدهای معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان بود.

در این بازدیدها بر ضرورت تسریع در روند احداث سد لاستیکی آستارا با همکاری و هماهنگی لازم بین دستگاهی تاکید شد.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در این بازدیدها رفع مسائلی که باعث کند شدن انجام پروژه‌های عمرانی ملی و استانی می‌شوند را از مدیران کل مربوطه خواستار شد.

حسن رستم زاد، اظهار کرد: ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان مرزی بندر آستارا فرصت اشتغالزایی است و به این منظور باید برنامه ریزی لازم با همت همه مسئولان انجام شود.

وی، گفت: طرح‌ها و برنامه‌های خوبی در حوزه تجاری و اقتصادی در این شهرستان مرزنشین شروع شده که نیازمند پیگیری مدیران است.

کد خبر 4927870

منبع: مهر

کلیدواژه: آستارا ارتقای زيرساخت ها استانداری گیلان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شب قدر شیوع کرونا ایلام زلزله کمک به نیازمندان بیرجند مواسات ماه مبارك رمضان بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه فیبر نوری در خوزستان، گفت: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب آوری مردم کاهش یافته است.

محمد خانچی در نشست ابرپروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها که امروز (5 اردیبهشت) در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب‌آوری مردم کاهش یافته است. بنابراین برای اجرای طرح فیبر نوری، با هماهنگی بین دستگاهی جلساتی با اداره فاضلاب برگزار شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:  جهش خوبی در آسفالت و تزریق نقدینگی به شهرداری و دهیاری‌ها داشته‌ایم و شاهد نهضت عظیم آسفالت در استان بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: پروژه فیبر نوری باید با زمانبندی خوب اجرا شود تا در ذهن مردم خاطره بدی ایجاد نکند. از شرکت‌های زیرساختی تشکر می‌کنیم و امیدواریم با کمک اپراتورها، فرمانداران و شهرداران در بازه زمانی کوتاه خدمات لازم ارایه شود. این پروژه یکی از خدمات زیربنایی دولت است که در ایجاد فرصت‌های اشتغال و خدمات‌رسانی حائز اهمیت است.

خانچی با اشاره به لزوم حل مشکل آنتن‌دهی در شهرهای کوهستانی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اهمیت راهیان نور و اربعین همیشه مورد سوال قرار می‌گیریم که مسیرها در آنتن‌دهی مشکل دارند که انتظار داریم رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد