Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستار همدانی ، پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا نباید ادامه پیدا کند و چهار تیم بالای جدول نیز راهی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستار همدانی درباره اظهار نظر اخیر محمود فکری درباره اعلام قهرمانی تیم پرسپولیس در صورت تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا و ناراحتی هواداران استقلال از صحبت‌هایش، اظهار داشت:

در مورد شخص نظر ندهم، بهتر است چون هر کسی از عینک خودش نگاه می‌کند و برداشت خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با عملکرد و صحبت‌های‌مان در دل مردم جا باز می‌کنیم. مردم باهوش بوده و خودشان بهترین قاضی هستند.

وی افزود:

من با ادامه مسابقات لیگ برتر مخالفم، چون از نظر علمی نمی‌توان لیگ را برگزار کرد. بازیکنان بیش از دو ماه است که از تمرینات و کار گروهی به دور هستند. فوتبال ورزشی گروهی است و فردی نیست. اگر بازیکنان در زمان کم از لحاظ بدنی آماده شوند، برای کار گروهی به مشکل می‌خورند. فوتبال ورزشی است که نیاز دارد بازیکنان کنار هم کار گروهی انجام دهند اما توجهی به این مسائل نمی‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به از سرگیری لیگ برتر گفت:

اگر لیگ ادامه پیدا کند، یک ماهه می‌خواهند بازی‌ها برگزار شود و احتمالا به ماه مرداد کشیده می‌شود. آن وقت چطور می‌خواهند لیگ فصل بعد را آغاز کنند؟ بنابرین کارشناسی شده نیست که لیگ ادامه پیدا کند. از طرفی، فصل نقل و انتقالات را باید در نظر گرفت. نظرم این است که چهار تیم بالای جدول بدون اعلام تیم قهرمان به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند. ویروس کرونا دست ایران نبوده و همه جای دنیا را تحت تاثیر قرار داده است. اگر لیگ در کشورهای دنیا بخواهد ادامه پیدا کند، آنقدر از لحاظ علمی برنامه دارند که بتوانند در این شرایط خاص اجرا کنند اما ما در حالت عادی نمی‌توانیم مدیریت کنیم و به مشکل می‌خوریم.

ستار همدانی خاطرنشان کرد:

شاید برخی‌ها بگویند اگر قرار است لیگ تعطیل شود، وضعیت تیم‌های پایین جدول چه خواهد شد. قرار نیست اتفاقی بیفتد و بهتر است تیم‌ها بمانند و فصل بعد را آغاز کنند. کرونا اتفاقی بود که باعث شد یکسری‌ها از خواب غفلت بیدار شوند. این اتفاق دست ایران نبوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال پرسپولیس ستار همدانی ادامه پیدا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد

کروات‌ها جام قهرمانی تورنمنت مصر را بالای سر بردند

طرفداری | تورنمنت چهارجانبه مصر موسوم به ACUD کاپ، شب گذشته (سه‌شنبه) با قهرمانی کرواسی به اتمام رسید. در این تورنمنت تیم‌های مصر، نیوزیلند، تونس و کرواسی حضور داشتند و کروات‌ها با برتری 4-2 برابر میزبان در دیدار نهایی، جام قهرمانی را بالای سر بردند. شاگردان زلاتکو دالیچ در نیمه نهایی، تونس را در ضربات پنالتی شکست داده بودند.

در دیدار دیشب، لوکا مودریچ دو پاس گل ثبت کرد تا نقش پررنگی در پیروزی تیمش ایفا کرده باشد. نیکولا ولاشیچ، برونو پتکوویچ، آندری کراماریچ و لوورو مایر گل‌های کرواسی در این بازی را به ثمر رساندند. گفتنی است محمد صلاح و محمد ال ننی مصر در این تورنمنت غیبت داشتند و نتوانستند برای مصر به میدان بروند.

ترکیب ابتدایی دو تیم و نمرات بازیکنان

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • پیشکسوت محبوب استقلال از بیمارستان مرخص شد