Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: لازم است در هفته نخست بازگشایی مجدد مدارس، مدیران شرایط تحصیلی دانش‌آموزان در این مدت را پیگیری کرده و از آن آگاهی یابند تا امکان آموزش برای دانش‌آموزانی که به هر دلیل نتوانسته‌اند از آموزش‌های مجازی و مکمل بهره ببرند، فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی در بازدید از فرآیند بازگشایی مدارس در استان با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مدیران و پرسنل مدارس جهت حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان اظهار داشت: لازم است در هفته نخست بازگشایی مجدد مدارس، مدیران شرایط تحصیلی دانش‌آموزان در این مدت را پیگیری کرده و از آن آگاهی یابند تا امکان آموزش برای دانش‌آموزانی که به هر دلیل نتوانسته‌اند از آموزش‌های مجازی و مکمل بهره ببرند، فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به زمان برگزاری امتحانات پایان تحصیلی اظهار داشت: مطابق اعلام قبلی پایه‌های نهم دوره متوسطه اول و دوازدهم دوره متوسطه دوم به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در سایر پایه‌های تحصیلی ارزشیابی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش فارس، مدارس استان اصفهان از روز گذشته برای رفع اشکال دانش‌آموزان بازگشایی شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش استان اصفهان آگاهی استان اصفهان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس گفت: بر اساس ماده ۵۰ آیین‌نامه مدارس و در ماده ۸۸ آیین‌نامه آموزشی، ثبت‌نام مجدد دانش‌آموز در همان پایه که قبول شده در موارد استثنا مانعی ندارد و تکرار پایه در دوره دوم متوسطه متناظر با رشته تحصیلی و تنها در مدارس غیر دولتی امکان‌پذیر است.
علیرضا شجاعی‌پور افزود: افزود: اگر دانش‌آموزی متقاضی تکرار پایه بود، باید شرط قبولی در همان پایه را دارا باشد.
وی افزود: هر چند دانش‌آموزان متقاضی تغییر رشته می‌تواند هم در خردادماه و هم در شهریورماه در آزمون تغییر رشته مشارکت کند، اما توصیه ما به شرکت دانش‌آموز در امتحانات خردادماه است.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس گفت: در خردادماه هم دانش‌آموزان می‌توانند تغییر رشته بدهند، اما مدیران باید مشخصات دانش‌آموز متقاضی را در سامانه سیدا ثبت کنند.
به گفته او: دانش‌آموز متقاضی تغییر رشته در پایه‌های دهم و یازدهم باید تا دوهفته قبل از امتحانات خرداد و یا شهریورماه، درخواست تغییر رشته خود را به مدرسه ارائه دهند.
سرپرست معاونت آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش فارس افزود: دانش‌آموزانی که از پایه یازدهم به دوازده تغییر رشته دهند، در صورتی که دروسی باقی بماند می‌تواند در امتحانات شهریور شرکت کنند، اما نمراتشان در سوابق تحصیلی موثر نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان