Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@06:15:26 GMT

مذاکره هالیفیلد برای مبارزه با تایسون

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۳۶۵۸

مذاکره هالیفیلد برای مبارزه با تایسون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، اواندر هالیفیلد، بوکسور سابق سنگین‌وزن جهان تاکید کرد تیم او در حال مذاکره با مایک تایسون برای برگزاری یک مسابقه احتمالی است.

دو اسطوره بوکس جهان به تازگی با انتشار ویدئوهایی در شبکه‌های اجتماعی به هواداران نشان دادند که به سختی مشغول تمرین کردن هستند.

هالیفیلد در دوران حرفه‌ای خود دوبار تایسون را شکست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هالیفیلد در مصاحبه‌ای اظهار داشت: افراد تایسون با افراد من صحبت کرده‌اند، اما هنوز به توافق قطعی نرسیده‌ایم اما مذاکرات پیش می‌رود.

وی افزود: در صورتی که این اتفاق رخ دهد هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. مسئله این است که تایسون کارش را انجام می‌دهد، من هم همین طور.

کد خبر 512584 برچسب‌ها بوکس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اتفاقات اخیر باعث شد خمز که در کنفرانس خبری اعلام کرده بود قصد استعفا ندارد، تراکتور را ترک کند. سعید مظفری‌زاده‌، مدیر ورزشی باشگاه تراکتور در مورد برنامه‌های این تیم پس از جدایی خمز گفت: «هنوز نمی‌دانیم چه برنامه‌ای در پیش داریم و فعلا با کادر ایرانی‌مان تمرینات را پیگیری می‌کنیم. البته محمد نصرتی استعفایی داده بود که هنوز با این استعفا موافقت نشده و صحبتی در موردش نکردیم. با شرایطی هم که پیش آمده قطعا با استعفای او موافقت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: تیم جدید یحیی گل‌محمدی مشخص شد؟

درنتیجه با توجه به اینکه در مقطع حساسی هستیم با کادر ایرانی تمرینات را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم بدون دردسر و مشکل به خوبی برنامه‌ریزی کنیم.» وی در مورد گزینه‌های جانشینی خمز و اسامی همچون فرهادمجیدی، محمد ربیعی و مخصوصا یحیی‌ گل‌محمدی گفت: «به‌هیچ‌عنوان هیچ‌یک از این اسامی را تایید نمی‌کنم. برخلاف شایعات، چون ما نمی‌خواستیم با خمز قطع همکاری کنیم با هیچ گزینه‌ای مذاکره نکرده بودیم. وقتی هدف‌مان ادامه همکاری با این مربی بود چرا باید با مربی دیگری وارد مذاکره شویم. اتفاقی که باعث جدایی خمز شد در همین ۴۸ ساعت اخیر رخ داد. پیش از این در جلسه‌ای که با هم داشتیم هر دو طرف تمایل به ادامه همکاری داشتیم، از این رو برای ادامه هفته برنامه‌ریزی کرده بودیم اما اتفاقاتی افتاد و او ترجیح داد در کنار خانواده‌اش باشد و مجبوریم به نظر او احترام بگذاریم. برای ادامه کار منتظریم تا گروه فنی به باشگاه ملحق شوند و برای ادامه کار تصمیم‌گیری کنیم. تا قبل از این ۴۸ ساعت ما حتی برنامه تمرینی را هم اعلام کرده بودیم. هدف ما این است که بدون وقفه به کارمان ادامه دهیم؛ چراکه بازی‌های حساسی داریم و نمی‌خواهیم تیم وارد حاشیه شود.»

منبع: همشری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1227301 برچسب‌ها تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • کار به اجاره ساعتی خودرو رسید | پراید ۳۰۰ هزار تومان!
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • درویش: با اوسمار مذاکره کردیم/ هنوز لیستی برای فصل آینده نگرفتیم
  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید
  • وعده صادق به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • رسوایی در کشتی جهان؛ چامیزو: آذربایجان رشوه داد نگرفتم