Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین قدیمی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: ۷ نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۳۵ کیلو وات در روستا‌های کرندق، گنجگاه و نیلق از توابع شهرستان کوثر با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در پشت بام منازل مسکونی مددجویان این روستا‌ها در حال اجرا می‌باشد و در روز‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با هدف برخورداری از مزایای فنی، اقتصادی و زیست محیطی نیروگاه‌های تجدید پذیر، طی قرارداد خرید تضمینی ۲۰ ساله، برق حاصل از تولید نیروگاه‌های خورشیدی را در روستا‌ها با هدف بهبود اشتغال و درآمدزایی مددجویان کمیته امداد خریداری می‌کند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: با اجرای طرح پنل‌های خورشیدی ۵ کیلووات، هر خانوار سالانه حدود ۱۰۰ میلیون ریال درآمدزایی دارد که بخشی از این درآمد بابت پرداخت اقساط تسهیلات اجرای طرح کسر و بقیه درآمد به حساب خانوار واریز می‌شود.

قدیمی بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده در این زمینه تا پایان سال ۱۳۹۹ اقدامات بیشتری در این زمینه در راستای ایجاد درآمد پایدار برای خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد امام انجام خواهد شد.

او گفت: برای اجرای این طرح، به مددجویان متقاضی واجد شرایط مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه از محل منابع بانکی توسعه کارآفرینی با بازپرداخت ۶۰ ماهه پرداخت می‌شود و حداکثر زمان بازگشت سرمایه در این طرح ۳.۵ سال می‌باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: اجرای این طرح با مشارکت سه جانبه شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به عنوان خریدار، بانک توسعه کارآفرینی به عنوان حامی مالی و توسط گروه‌های جهادی تخصصی سازمان بسج مهندسین صنعتی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در راستای عملیاتی نمودن طرح جهاد روشنایی و کمک به خانوار‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا شده و تا ۲۰ روز آینده عملیات اجرایی آن به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه خورشیدی مسکن مددجویان برق اردبیل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جوادی بابیان اینکه ۸۲۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس بین‌المللی رسیده است، گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت برق کشور است و این کنفرانس با مشارکت دانشگاه‌های معتبر و صنایع بزرگ صنعت برق کشور در دانشگاه زنجان که یکی از دانشگاه برتر کشور در حوزه برق و الکترونیک است برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق زنجان همواره در ارتباط با بخش‌های علمی و پژوهشی پیشگام بوده است، افزود: فراهم سازی بستر مناسب برای کنکاش، تبادل دانش و تجربیات خبرگان علمی و صنعتی از اهداف اصلی برگزاری کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: فراهم سازی بستر مناسب جهت ارائه دستاورد‌های اندیشمندان و متخصصان صنعت توزیع نیروی برق به جامعه علمی و صنعتی، امکانات و شرایط لازم برای ارتقای ارتباط و تبادل دانش بین شرکت‌های توزیع نیروی برق و دانشگاه ها، ترسیم نقشه راه برای توسعه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های پیشرفته جهان در این حوزه، توسعه دانش بنیان در حوزه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی شرکت‌های داخلی تجهیزات صنعت توزیع برق به شرکت‌کنندگان و متخصصان، معرفی اهمیت هوشمند سازی در حوزه توزیع نیروی برق و جلب توجه صاحب‌نظران و سیاست‌گذاران به توسعه آن، توسعه همکاری‌های علمی و صنعتی با سایر مراکز علمی جهان اهدافی است که در فراخوان کنفرانس منتشر شد.

جوادی گفت: بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان، ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • معاملات ۳۰۷ میلیارد ریالی ۲۱ شرکت توزیع در نخستین روز بازگشایی
  • خسارت بيش از ۹۵ ميليارد تومانی سيل به شبكه توزيع برق / تنها برق سه روستا ناپایدار است