Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است با تمهیداتی که از سوی استانداری خوزستان اندیشیده شده، اهواز تا زمان برگزاری مسابقات فوتبال به شرایط عادی باز می‌گردد.

طرفداری- این روزها موضوع آغاز مجدد لیگ برتر به محم ترین بحث محافل ورزشی تبدیل شده است، برخی باشگاه ها موافق آغاز دوباره بازی ها و برخی دیگر مخالف این قضیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، سعید آذری درباره از سرگیری مسابقات لیگ برتر و شرایط اهواز، گفت:

خودم در اهواز هستم و  با نظارت روزانه کار را جلو می‌بریم. من به همراه چند تن از همکارانم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سرِ کار هستیم و مشکلی وجود ندارد. تمهیدات ویژه‌ای از سوی آقای شریعتی استاندار خوزستان اندیشیده شده تا اهواز به حالت عادی برگردد. با تعطیلی ادارات و مشاغل غیرضروری و محدودیت‌های دیگری که در شهر گذاشته شده و البته همتی که مردم برای رعایت اصول بهداشتی خواهند داشت، مطمئناً اهواز تا زمان آغاز بازی‌ها که یک ماه دیگر خواهد بود، به شرایط عادی باز خواهد گشت.

تا یک ماه دیگر شرایط اهواز عادی می‌شود

وی درباره اینکه برخی از عدم میزبانی شهرهایی که وضعیت عادی ندارند، صحبت می‌کنند، تاکید کرد:

با برنامه‌ریزی‌های خوبی که در سطح استان انجام شده است، یک ماه دیگر که قرار است بازی‌ها برگزار شود، شرایط اهواز مثل بقیه شهر‌ها می‌شود، بنابرین بهتر است عده‌ای در این شرایط به پیشواز نروند! علاوه بر این مجموعه فولاد خوزستان و ورزشگاه شهدای فولاد مدت‌هاست به طور کامل قرنطینه و مدام در حال ایزوله شدن است.

موظف به دفاع از حق باشگاهم مقابل هر باشگاهی هستم 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به برگزاری دیدار معوقه این تیم با استقلال ابراز داشت:

این حق ماست که مقابل استقلال در خانه بازی کنیم. من موظفم از حق باشگاهم مقابل هر باشگاهی دفاع کنم و الان هم مطمئنم تا روز بازی وضعیت اهواز بهتر خواهد بود.

اگر اتفاقی بیفتد «کی بود کی بود؛ من نبودم»  شروع می‌شود 

آذری راجع به اینکه به طور کلی برگزاری مسابقات در این وضعیت را چگونه ارزیابی می‌کند، اشاره کرد:

این موضوعی است که ستاد مبارزه با کرونا درباره آن تصمیم می‌گیرد و چیزی دست ما نیست. هرکس که این تصمیم را می‌گیرد باید مسؤلیتش را هم قبول کند. امیدوارم با برگزاری بازی‌ها برای هیچ یک از بازیکنان، مربیان یا داوران و غیره  مشکلی به وجود نیاید، چون در غیر این صورت، «کی بود کی بود؛ من نبودم‌» ها شروع می‌شود.

درباره انتخابات فدراسیون فوتبال خبرهای بدی می‌شنویم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، درباره آخرین وضعیت اصلاح اساسنامه و انتخابات فدراسیون فوتبال گفت:

در این باره متاسفانه خبرهای بدی می‌شنویم. یکسری تحرکات برای عوض کردن رؤسای برخی هیئت‌ها در حال انجام است که این موضوع اصلا چیز خوبی نیست. اگر این اتفاق رخ بدهد ثابت می‌کند عده‌ای با تمام وجود نمی‌خواهند از فدراسیون بروند. بهتر است فدراسیون در این خصوص توضیح دهد و ابهامات را از بین ببرد. 

هنوز اساسنامه به اعضای مجمع ارسال نشده است

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا اساسنامه اصلاحی به دست اعضای این مجمع رسیده است یا خیر عنوان کرد:  

تاکنون هیچ اساسنامه‌ای برای اعضای مجمع ارسال نشده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فولاد خوزستان شرایط اهواز یک ماه دیگر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

دنيای اقتصاد نوشت: به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد! در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.
 
از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.
 
همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود. 
 
ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرپرست فدراسیون فوتبال: ایرادهای مدنظر فیفا برطرف شد بازیکنان معروف متخلف خدمت سربازی محروم نمی‌شوند!

دیگر خبرها

  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد