Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@14:07:34 GMT

حکیم: تعرض برخی کشورها به آداب و رسوم ملت عراق محکوم است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۴۳۶۹

رهبر جریان حکمت ملی عراق با بیان این که تعرض برخی کشورها به آداب و رسوم ملت کشورش محکوم است، خواهان آن شد که سفارتخانه‌ها به چارچوب‌های دیپلماتیک احترام بگذارند.

به گزارش ایسنا، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به برافراشتن پرچم همجنس‌گرایان از سوی برخی سفارتخانه‌ها در بغداد، در پیامی ضمن محکومیت این اقدام گفت: اقدام برخی سفارتخانه‌ها در عراق به برافراشتن پرچم همجنس‌گرایان افزون بر آنچه تعرض آشکار به آداب‌ و رسوم و بی‌احترامی به هویت ملت عراق است، شکستن حرمت ماه مبارک رمضان نیز محسوب می‌شود؛ ماهی که همه ادیان برای آن احترام قائل‌ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: ضمن محکوم کردن این رفتار زشت از این سفارتخانه‌ها می‌خواهیم که به چارچوب‌های دیپلماتیک میان کشورها احترام بگذارند و از پروتکل‌های توافقی، به‌خصوص در آنچه به آسیب‌زدن به باورها و آداب ‌و رسوم کشورهای میزبان مربوط می‌شود، خارج نشوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق سید عمار حکیم سفارتخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در حکمی از سوی کامبیز ایوب زاده رئیس انجمن دارت کشور، محمدرضا شهابی عضو هیات علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری  به عنوان مربی تیم ملی دارت بزرگسالان کشور منصوب شد.

دیگر خبرها

  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • تعرض به شهر‌های عراق را نمی‌پذیریم
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • استقبال ۵هزار نفر از جشنواره فرهنگی و هنری ورزشی سلماس
  • ثبت ۴۱ میراث ناملموس از استان البرز در فهرست آثار ملی