Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@15:22:07 GMT

خانه امید بروجرد ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۴۷۸۶

خانه امید بروجرد ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: خانه امید شهرستان ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عباس گودرزی در حاشیه بازدید از خانه امید که امروز بیست و هشتم اردیبهشت ماه صورت گرفت، اظهار کرد: این اولین خانه امید استان لرستان در شهرستان بروجرد است.

وی تصریح کرد: پروژه خانه امید بازنشستگان ظرف کمتر از دو سال ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از تجهیز این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

گودرزی اضافه کرد: احداث خانه‌های امید از سوی صندوق بازنشستگی کشوری باهدف ایجاد شرایط رفاهی و تفریحی، استفاده و بهره‌برداری از توانمندی‌های ‌بازنشستگان، برای گذران اوقات فراغت این قشر فرهیخته و افزایش مشارکت آنان در فعالیت‌های فرهنگی، ‌اجتماعی به‌عنوان یکی از رویکردهای صندوق بازنشستگی کشوری دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: خانه‌های امید مجهز به بخش‌های مختلفی همچون کانون خدمات مشاوره، خانه سلامت، مرکز ادبی، هنری، کافی‌نت، کافی‌شاپ، سالن ورزشی، مرکز فعالیت‌های قرآنی، خانه آموزش، سالن آمفی‌تئاتر و واحد فناوری اطلاعات است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان ادامه داد: خانه‌های امید به مجموعه‌ای بزرگ برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ‌بازنشستگان کشوری تبدیل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانه امید مجلس شورای اسلامی عباس گودرزی خانه امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم افشین قطبی در فوتبال کانادا بامداد امروز به مصاف کاوالری رفت و تیم ونکوور در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بدین ترتیب نخستین شکست فصل آنها در حام حذفی ثبت شود. ونکوور در مسابقات لیگ با حضور قطبی فرم خوبی به اجرا گذاشته و در شرایط کنونی با 6 امتیاز صدرنشین است اما قطبی امید داشت با تیمش بتواند در جام حذفی هم پیشروی کند که این اتفاق صورت نگرفت.

افشین قطبی به عنوان سرمربی ونکوور در پایان این دیدار گفت: فکر می‌کنم دقیق ترین روشی که می‌توانم با آن حال و هوا و احساس تیم را بیان کنم، جمله‌ای است که در آن باید از فروتنی و امید استفاده کنم. بازیکنان ما جاه طلبی لازم را دارند اما وقتی خیالت از شرایط راحت باشد، این اتفاق می‌افتد. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است