Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

در میان راهکارهای مختلف تبلیغاتی،ارسال پیامک تبلیغاتی این روزها به یک روش شناخته شده و تأثیرگذار تبدیل شده  به شکلی که هر کسب و کاری در هر مقیاس و اندازه ای که فعالیت می کند از این روش تبلیغاتی به منظور افزایش بازار فروش و وسعت کسب و کار خود استفاده می کند. این روزها تقریباً همه از فواید استفاده از سامانه پیامکی برای تبلیغات آگاهی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلی ترین مزیت این روش تبلیغاتی را می توان هزینه ی پایین در مقابل میزان بالای تأثیرگذاری دانست.

برای آشنایی بهتر با مفهوم بازاریابی پیامکی می توان آن را به دو بخش تقسیم کرد. آشنایی با امکانات سامانه به منظور استفاده هرچه بهتر آن ها در مسیر بازاریابی پیامکی و استراتژی ارسال پیامک موضوعاتی هستند که به بهتر شدن کیفیت تبلیغات شما کمک خواهند کرد.

 

امکانات سامانه پیامکی

سامانه پیامکی امکانات متنوعی را به منظور افزایش تأثیرگذاری و جلوگیری از یکنواخت شدن مسیر تبلیغات کاربران در نظر گرفته است. بسته به استراتژی تبلیغاتی شما، استفاده از همه ی آن ها می تواند هم تأثیرگذاری تبلیغات شما را افزایش دهد و هم مخاطب های بیشتری را برای شما فراهم کند.

به طور کلی می توان از دو نوع ارسال متنی و ارسال پیام صوتی به عنوان حالت های اصلی ارسال محتوا به مخاطب نام برد. هر کدام از این نوع ارسال ها را می توان با استفاده از فیلترهای مختلفی نظیر ارسال بر اساس سن و جنسیت، ارسال منطقه ای، ارسال به مشاغل و اصناف تفکیک کرد.

ارسال پیام صوتی چه مزیت هایی دارد

یکی از اصلی ترین مزیت های پیام صوتی امکان تبلیغات برای مخاطبانی است که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند. همچنین ارسال پیام صوتی تنها راه ارتباطی با خطوط ثابت شهری است. شما می توانید با استفاده از پیامک صوتی با اضافه کردن خطوط ثابت شهری به شماره های تلفن همراه، بازه ی تبلیغات خود را گسترده تر کنید.

استراتژی پیامک تبلیغاتی

ارسال اس ام اس نیز مانند سایر روش های تبلیغاتی نیازمند برنامه ریزی دقیق و هدفمند است تا در نهایت منجربه دستیابی به نتیجه ی مطلوب و مورد نظر شود. به طور کلی برنامه ریزی در مسیر بازاریابی پیامکی شامل 5 گام اصلی می شود که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم نمود.

گام اول : هدف را مشخص کنید

برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی، شاید مهم ترین موضوع این است که گام های صحیح بردارید. در مرحله ی اول باید هدف خود را از بازاریابی پیامکی مشخص کنید. برای مثال باید بدانید در انتهای مسیر نتیجه مطلوب شما افزایش فروش است، قصد دارید تا نام یک برند را در اذهان عمومی فراگیر کنید و یا می خواهید موضوعی را اطلاع رسانی کنید. هرکدام از این اهداف نیازمند مسیر و استراتژی تبلیغاتی متفاوت است.

 

گام دوم : جامعه ی هدف را مشخص کنید

در مرحله ی بعدی باید بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند. آیا محصول و یا خدمات شما فقط برای قشر خاصی از جامعه مورد استفاده قرار می گیرد؟ و آیا محتوای تبلیغاتی ای که آماده کرده اید مناسب همه ی اقشار جامعه است؟ مشخص کردن جامعه ی هدف می تواند به شما کمک کند تا با تفکیک کردن مخاطبان هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی، بتوانید هم هزینه های خود را کاهش دهید و هم محتوای مناسب تری برای مخاطبان خود ارسال کنید.

 

گام سوم : زمان بندی مناسب داشته باشید

زمان بندی در بحث بازاریابی پیامکی دو  قسمت می شود. اول آن که بدانید مخاطب های مورد نظر شما در چه ساعاتی از شبانه روز بیشتر از تلفن همراه خود استفاده می کنند و اصطلاحاً وقت شناس باشید و از این زمان طلایی بیشترین بهره را ببرید. دوم آن که تاریخی که برای ارسال پیامک استفاده می کنید بتواند بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد. برای مثال یکی از زمان های مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی برای گل فروشی ها ایام نزدیک به روز مادر است و یا فروشنده های لوازم التحریر می توانند از روزهای آخر تابستان و قبل از شروع سال تحصیلی جدید به عنوان یک زمان طلایی برای تبلیغات استفاده کنند.

 

گام چهارم : از محتوای مناسب غافل نشوید

اگر تمامی این گام ها را رعایت کنید اما محتوای مناسبی ارسال نکنید درواقع کاری انجام نداده اید. محتوای پیامک، پل ارتباطی بین شما و مخاطبانتان است. محتوای مناسب باید کوتاه، تأثیرگذار و جذاب باشد. محتوای اس ام اس شما می تواند شما را یک سر و گردن از رقیبانتان بالاتر بیاورد. برای مثال در نظر بگیرید برای خود شما چند پیامک تبلیغاتی از فروشگاه های لباس ارسال شود و فقط یکی از آن ها پیشنهادهای تخفیفی ارائه دهد. قطعاً شما جذب این پیامک خواهید شد.

 

گام پنجم : بهترین نوع ارسال را انتخاب کنید

همانطور که گفتیم شما می توانید بازاریابی پیامکی خود را هم از طریق پیامک متنی و هم ارسال پیام صوتی صورت دهید. پس از مشخص شدن 4 گام قبلی حال می توانید به راحتی متوجه شوید که کدام نوع ارسال برای این تبلیغات شما مناسب تر است. به فرض اگر قصد دارید تا مخاطبان خود را به یک همایش دعوت کنید، ارسال پیام صوتی می تواند گزینه ی مناسب و تأثیرگذاری برای شما باشد.

 

سامانه پیامکی پیامک رسان با حدود یک دهه سابقه در زمینه ی سرویس های پیامکی و بیش از 270,000 کاربر فعال بستر مناسبی را برای بازاریابی کاربران خود فراهم کرده است. شما عزیزان نیز می توانید با ارسال عدد 111 به شماره ی 50002060 اقدام به ثبت نام فوری در سامانه پیامکی کنید تا کارشناسان سامانه در اسرع وقت جهت ارائه مشاوره فروش با شما تماس حاصل کنند.

 

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پیامک تبلیغاتی بازاریابی بازاریابی پیامکی ارسال پیام صوتی پیامک تبلیغاتی سامانه پیامکی محتوای مناسب ارسال پیامک ی تبلیغات نوع ارسال ی پیامک ی مناسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم

به گزارش خبرآنلاین، ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه‌ای تصریح کرد: جای تأسف است که مدعیان و منادیان حقوق و موازین بین‌المللی در قبال حمله اخیر به مقر دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی که نقض فاحش مفاد منشور ملل متحد و کنوانسیون‌های بین‌المللی محسوب می‌شود، موضع منفعلانه و تشویق کننده برای رژیمِ متجاوز اختیار کردند و در ادامه نیز اقدام مشروع و پاسخ متناسب و بازدارنده جمهوری اسلامی ایران علیه مبدأ تجاوز مسلحانه را محکوم کردند!

وی خاطرنشان کرد: ابراز نگرانی برای صلح و ثبات امنیت در منطقه و جهان از سوی دولت‌هایی مثل آمریکا و چند کشور اروپایی که در طول بیش از نیم قرن گذشته بانی و حامی بزرگترین جنگها و اشغالگری‌ها و ناامنی‌ها در منطقه غرب آسیا بوده‌اند و رژیم اشغالگر، آپارتاید و جنایتکار اسرائیل را مافوق همه قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی تحت حمایت و مصونیت قرار داده‌اند، مضحک است.

کنعانی تصریح کرد: شایسته بود سران اتحادیه اروپا و اعضای گروه هفت به جای حمایت کور از رژیم صهیونیستی، ضمن قدردانی از جمهوری اسلامی ایران به دلیل اقدام متناسب و مشروع در تنبیه متجاوز، دست از حمایت از رژیمی که تهدید کننده صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است، بردارند و با مردم مظلوم فلسطین و خانواده‌های بیش از یکصد هزار شهید، مجروح و مفقود فلسطینی بعنوان قربانی شش ماه نسل‌کُشی و جنایات رژیم اسرائیل در نوار غزه و کرانه غربی فلسطین ابراز همدردی و همبستگی می‌کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان ساخت: مقامات اروپا و کشورهای عضو گروه هفت به خوبی می‌دانند که ریشه اصلی بحران و بی‌ثباتی در غرب آسیا و البته در مقیاسی وسیع‌تر در جهان، اشغال فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی طی چندین دهه و محروم کردن مردم مظلوم فلسطین از حقوق اولیه و مسلّم خویش است و تردیدی نیست که چشم بستن بر حقایق آشکار و اتهام زنی‌های بی پایه به دیگران توسط آمریکا و اروپا، مشکلی را از امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی حل نخواهد کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: اگر آمریکا و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو گروه هفت واقعا به دنبال ثبات و آرامش پایدار در غرب آسیا و دریای سرخ هستند، به جای اتهام‌زنی به دیگران، باید در مقابل تجاوزات و گردن کشی‌های رژیم صهیونیستی بایستند. بدیهی است تا زمانیکه اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار در منطقه و جهان متصور نیست و مسئول تداوم بی‌ثباتیها و ناامنی‌ها نیز کسی غیر از رژیم صهیونیستی و حامیان و مشوقان این رژیم نبوده و نخواهند بود.

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد :دولت و قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عین تداوم مسئولیت پذیری نسبت به‌ صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی و پایبندی به قوانین و مقررات بین‌المللی، در دفاع از امنیت و منافع ملی و پاسخ قاطع، پشیمان کننده و بازدارنده به متجاوزان ذره‌ای تردید نخواهند کرد و تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیرند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896811

دیگر خبرها

  • روش‌های تشخیص پیامک جعلی
  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • کنعانی: تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • آنچه باید درباره اختلال شخصیت ضد اجتماعی و عوامل بروز آن بدانید
  • ثبت لرزه‌ نگاری در مرکز اورژانس همدان برای نخستین بار
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • دوربین ثبت وقایع خودرو؛ مزایا، قیمت و هر آنچه باید بدانید
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • تست شخصیت شناسی: با انتخاب یک سگ ببینید که چه زخم عاطفی مانع شادی شما می‌شود