Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المسیره، یک مقام دولت یمن در استان الحدیده گفت نیرو‌های ائتلاف متجاوز سعودی همچنان ۲۲ کشتی حامل مشتقات نفتی و مواد غذایی را در بندر جیزان در غرب یمن در توقیف نگه داشته اند.

این مقام یمنی اعلام کرد کشتی‌های توقیفی حامل بیش از نیم میلیون تن بنزین، دیزل و مازت و بیش از ۸ هزار تن گاز و ۱۰ هزار تن آرد و ۹ هزار تن برنج هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز امین الشباطی، سخنگوی رسمی شرکت نفت یمن اعلام کرد با وجود شیوع ویروس کرونا، ائتلاف متجاوز سعودی همچنان به دزدی کشتی‌های حامل فرآورده‌های نفتی و مواد غذایی یمن ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: مسئول یمنی: به تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا نیازمندیم

درخواست محمدعلی الحوثی برای رفع محاصره و ورود تجهیزات پزشکی به یمن

سخنگوی رسمی شرکت نفت یمن تاکید کرد که سازمان ملل و ائتلاف متجاوز سعودی، مسئول هر گونه قطع خدمات اساسی و ضروری به ملت یمن در دوران شیوع کرونا هستند.

این در حالی است که شرکت نفت یمن ۱۹ فروردین ماه گذشته اعلام کرد که ائتلاف متجاوز یک کشتی حامل فرآورده‌های نفتی متعلق به یمن به نام بهیا داماس را پس از ۱۴۶ روز توقیف در سواحل یمن آزاد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی یمنی تحولات یمن ائتلاف سعودی ائتلاف متجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تیموری رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی با ایجاد تورهای ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6080539

دیگر خبرها

  • کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه