Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@13:50:52 GMT

۲۲ کشتی حامل سوخت و آذوقه یمن همچنان در توقیف سعودی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۵۳۳۵

به نقل از شبکه المسیره، یک مقام دولت یمن در استان الحدیده گفت نیرو‌های ائتلاف متجاوز سعودی همچنان ۲۲ کشتی حامل مشتقات نفتی و مواد غذایی را در بندر جیزان در غرب یمن در توقیف نگه داشته اند.

این مقام یمنی اعلام کرد کشتی‌های توقیفی حامل بیش از نیم میلیون تن بنزین، دیزل و مازت و بیش از ۸ هزار تن گاز و ۱۰ هزار تن آرد و ۹ هزار تن برنج هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز امین الشباطی، سخنگوی رسمی شرکت نفت یمن اعلام کرد با وجود شیوع ویروس کرونا، ائتلاف متجاوز سعودی همچنان به دزدی کشتی‌های حامل فرآورده‌های نفتی و مواد غذایی یمن ادامه می‌دهد.

سخنگوی رسمی شرکت نفت یمن تاکید کرد که سازمان ملل و ائتلاف متجاوز سعودی، مسئول هر گونه قطع خدمات اساسی و ضروری به ملت یمن در دوران شیوع کرونا هستند.

این در حالی است که شرکت نفت یمن ۱۹ فروردین ماه گذشته اعلام کرد که ائتلاف متجاوز یک کشتی حامل فرآورده‌های نفتی متعلق به یمن به نام بهیا داماس را پس از ۱۴۶ روز توقیف در سواحل یمن آزاد کرد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ائتلاف متجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران قاسمپور همچنان در 97 کیلو!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که با اعلام اسامی نفرات دعوت شده به دور جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد نام حسن یزدانی هم بعد از ماه‌ها غیبت دوباره در لیست قرار گرفته، اتفاق عجیب دیگری در این لیست قابل مشاهده است.

این روزها دائما در خصوص انتخابی بین حسن یزدانی و کامران قاسمپور یا اعزام این دو کشتی‌گیر به یک تورنمنت خارجی صحبت می‌شود، اما در لیست جدید نام کامران همچنان در 97 کیلوگرم اعلام شده است!

به نظر می‌رسد پرونده وزن 97 کیلوگرم برای المپیک با کسب سهمیه توسط امیرعلی آذرپیرا بسته شده و او در پاریس صاحب دوبنده تیم ملی خواهد بود، اما کادرفنی همچنان نخواسته تغییر وزن کامران را به‌صورت رسمی اعلام کند. 

باید دید بالاخره تصمیم در خصوص وزن 86 کیلوگرم چه خواهد بود. از سویی نام هادی وفایی‌پور هم در میان دعوت شدگان به 86 کیلو دیده می‌شود و باید دید این کشتی‌گیر هم بعد از کسب مدال برنز آسیا شانسی برای باقی ماندن در چرخه خواهد داشت یا خیر.

دیگر خبرها

  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کامران قاسمپور همچنان در 97 کیلو!