Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع مازندرانی تیم شهرخودرو مشهد گفت: اگر به تیم‌ها قبل از آغاز بازی‌های لیگ فرصتی برای تمرین ندهند، ادامه لیگ واقعا دشوار است. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

محمد آقاجان‌پور مدافع جوان تیم شهرخودرو مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مازندران اظهار داشت: امسال در تیم شهرخودرو وضعیت خوبی داشتیم اما متاسفانه بیماری کرونا سبب وقفه‌ای بلند مدت در ورزش جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با چگونگی انجام‌ تمرین‌های خود در دوران قرنطینه، افزود: به دلیل وضعیت کرونایی، تمرینات قدرتی را بیشتر در منزل انجام می‌دهیم اما به اندازه تمرینات گروهی مفید نیست ولی  مجبور هستیم که در دوران قرنطینه به صورت انفرادی و در خانه تمرینات خود را پیگیری کنیم.

آقاجان‌پور در رابطه با این سئوال که آیا بازی‌های باقی مانده لیگ برتر فوتبال ایران ادامه پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: درمورد وضعیت ادامه لیگ برتر فوتبال واقعا همه تیم‌ها و ما بازیکنان بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم که چه زمانی باید تمرینات گروهی خود را آغاز کنیم اما ظاهرا تصمیم دولت و فدراسیون بر این  است که لیگ برتر فوتبال در اواخر خرداد برگزار شود.

وی  افزود: اگر به تیمها قبل از آغاز بازی‌های لیگ فرصتی برای تمرین‌کردن ندهند ادامه لیگ واقعا دشوار خواهد شد و با ادامه بازی‌های لیگ بازیکنان دچار مصدومیت‌های سختی خواهند شد و ما امیدواریم‌که مسئولان کشوری بهترین تصمیم را برای لیگ برتر فوتبال اتخاذ کنند.

جمشیدی: هر تصمیمی درباره لیگ برتر فوتبال گرفته شود، مخالفت نمی‌کنیم/ رادولوویچ مشکل اسکوچیچ را داردپریرا:‌ تعطیلی لیگ برای فولاد خوب نبود/ تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ندارماز گوشه و کنار کاشان| مهاجم تیم فوتبال استقلال سیلک کاشان بر اثر کرونا درگذشت

مدافع مازندرانی تیم‌ شهرخودرو مشهد خاطرنشان کرد: در هرصورت مهم ترین موضوع سلامتی بازیکنان است و چون تعطیلی لیگ سبب شده آمادگی جسمانی بازیکنان بسیار پایین بیاید، باید بسیار مراقب وضعیت جسمانی بازیکنان باشیم تا دچار آسیب دیدگی نشود.

انتهای پیام/ 685/ ز

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال شهرخودرو مشهد تیم شهرخودرو بازی های لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم

پس از پایان یافتن بازی‌های ملی در ماه مارس، بازیکنان یوونتوس به تمرینات باشگاهی خود بازگشتند.

دانلود (2.6MB)

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند