Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی دستور مهندس عرب شهردار پرند مبنی بر نظارت دقیق بر روند اجرایی پروژه های عمرانی، کلیه معاونین و مسئولان واحدهای مربوطه به منظور هماهنگی، تسریع و نظارت بر کیفیت، به صورت مشترک از پروژه های عمرانی بازدید به عمل آورده و موارد مورد نیاز را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این بازدید که با حضور مهندس حسین شازده احمدی معاون عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و مهندس اصغر خالدی معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری پرند به همراه سایر مسئولان واحدها انجام شد، پیشنهادات و هماهنگی لازم بین معاونت های مختلف شهرداری جهت پیشبرد پروژه ها به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گفتنی است معاونت عمران شهرداری به طور روزانه و مستمر بر روند اجرایی پروژه های در دست اجرا، نظارت دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌های موجود قابلیت جایگزینی و انتقال مسیر ترافیکی میدان مدرس را ندارد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، امیررضا یوسفیان در جلسه‌‌ شورای هماهنگی ترافیک استان «همتا»، اظهار داشت: در اجرای پروژه‌ی تقاطع غیرهم‌سطح مدرس شکی نیست اما نحوه‌ی اجرای آن مورد بحث و حائز اهمیت است چراکه مداخله باید عاقلانه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: طرحی جامع است که عوارض و آثار حاصل از اجرای آنرا به حداقل برساند و پیوست‌های فنی، اجتماعی و مسیرهای جایگزین رفت و آمد به درستی تعیین شود.

وی بیان کرد: وقتی دستگاه خدمات‌رسان اعلام می‌کند که با اجرای طرح خدمات‌رسانی مختل می‌شود، این مطلب باعث تنش اجتماعی خواهد شد.

یوسفیان ادامه داد: منطقه‌ منوچهری بدنه‌ بازآفرینی شهری است و شبکه‌های موجود قابلیت جایگزینی و انتقال مسیر ترافیکی را ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار عنوان کرد: طبق تأکیدات شورای امنیت کشور برای چنین طرح‌هایی باید پیوست‌های پدافند غیرعامل ارائه شود که تاکنون این پیوستها از سوی شهرداری ارائه نشده است.

وی ادامه داد: منابع تأمین مالی این طرح دارای ابهام است و برات کارت طبق قانون برای مطالبات پیمانکار بوده و برای تأمین مالی پروژه‌های جدید نیست.

یوسفیان در پایان خاطرنشان کرد: اگر شهرداری منابع تأمین مالی، زمان اجرا، پیوست‌های فنی و اجرایی و هرآنچه بر اجرای پروژه اثرگذار است را ارائه کند، آمادگی اجرای پروژه را داریم.

دیگر خبرها

  • چهار میلیون مسافر وارد استان اصفهان شدند
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • ارائه پیوست برای تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • شبکه‌های موجود قابلیت جایگزینی و انتقال مسیر ترافیکی میدان مدرس را ندارد
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟