Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@14:46:16 GMT

افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۶۱۴۳

افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان، رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت، در ۲۴ ساعت گذشته و تا ظهر امروز موارد مثبت آزمایشگاهی بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان ۴۱ مورد افزایش یافت و به ۱۱۴۰ نفر رسید.

دکتر هاشمی شهری ادامه داد، تعداد مبتلایان به کرونا در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۷۳۸ نفر، دانشگاه علوم پزشکی زابل ۲۱۱ نفر و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ۱۹۱ نفر است

وی افزود، از مجموع بیماران تنفسی که در بیمارستان‌ها بستری شده اند متاسفانه ۲۸۹ نفر فوت کرده اند که نتیجه آزمایش اختصاصی کرونای ۶۷ نفر از متوفیان مثبت، ۱۴۱ نفر منفی و ۸۱ نفر نیز مشکوک بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا روز خیام روز قدس رزمایش مساوات حسین کاظم پور اردبیلی دعای روز بیست و چهارم رمضان ویروس کرونا کرونا در سیستان و بلوچستان آمار مبتلایان به کرونا ویروس کرونا روز خیام روز قدس رزمایش مساوات حسین کاظم پور اردبیلی دعای روز بیست و چهارم رمضان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان

حیدری  مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت:  از چهارشنبه تا شب پنج شنبه برای زاهدان، نیمه شمالی و شرقی  و ارتفاعات شرقی و جنوبی استان در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه برای روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود. 

حیدری توصیه کرد:از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها خودداری گردد، از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای و دریایی احتیاط شود و مدیریت آب سدها  انجام شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور