Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:14:53 GMT

دو قصاب متخلف در بابل نقره داغ شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۶۸۳۶

دو قصاب متخلف در بابل نقره داغ شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر امید پهلوانیان رئیس دامپزشکی شهرستان بابل با اعلام جریمه ۶۰ میلیون ریالی برای دو قصاب متخلف بابلی از مردم خواست تا در زمان خرید گوشت به مهر آبی رنگ ضرب شده بر روی لاشه و برچسب تگ توجه کنند.

او افزود: لاشه‌هایی که در قصابی‌ها فاقد مهر بازرسی بهداشتی دامپزشکی و برچسب تگ می‌باشند نشان از این دارد که بصورت غیر بهداشتی و بدون نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی کشتار شده و در صورت مشاهده این موارد توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی لاشه ضب و با افراد خاطی برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: عامل زنده فروشی مرغ در تنکابن نقره داغ شد پهلوانیان این اقدامات را در راستای تامین سلامت مصرف کنندگان اعلام کرد و گفت: بر اساس قوانین سازمان دامپزشکی کشور دام باید به کشتارگاه‌های صنعتی دام منتقل و بعد از معاینه قبل، حین و بعد از کشتار توسط دامپزشکان و روحانیون ناظر شرعی و تائید حلیت به مراکز عرضه منتقل و اجازه مصرف داده شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی مازندران کشتارگاه های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نایین گفت: در راستای اجرای طرح تشدید کنترل نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳، ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی توسط این نهاد معدوم شد.

بهزاد متولی‌زاده نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در شهرستان نائین، شبکه دامپزشکی این شهرستان نیز هم‌زمان با سراسر کشور و با بهره‌گیری از یک اکیپ ثابت و یک اکیپ سیار اقدام به نظارت بهداشتی بر کلیه واحدهای عرضه فراورده‌های خام دامی از تاریخ ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان روز ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ کرد.

وی ادامه داد: با انجام بازرسی‌های مستمر از کشتارگاه دام و فروشگاه‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی، مقدار ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی ضبط و معدوم و ۳ واحد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نائین از شهروندان خواست فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را تنها از فروشگاه‌های مجاز عرضه تهیه و به برچسب دامپزشکی، تاریخ تولید و انقضا محصول و همچنین رعایت شرایط نگهداری آن توجه کنند.

کد خبر 747690

دیگر خبرها

  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است