Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@16:50:20 GMT

خودروی عجیبی که مبتکر هندی ساخت!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۶۹۱۹

خودروی عجیبی که مبتکر هندی ساخت!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک مبتکر اهل هند را در حال رانندگی با خودروی عجیبی که ساخته نشان می‌دهد. این مرد جوان در حالی که موتورسیکلت خود را به یک ارابه بلند آهنی متصل کرده در حال راندن آن دیده می‌شود.

ابتکار جالب این جوان هندی موجب شد تا یکی از چهره‌های شناخته شده هند ویدئویی از آن را در توئیتر خود منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" هارش ماروالا " با انتشار این ویدئو در توئیتر خود در توضیحی نوشت: «احتمالا به عنوان امن‌ترین وسیله حمل و نقل به شمار نمی‌رود، اما ببینید این مرد چگونه موتورسیکلت خود را به یک خودروی مجهز به چهار صندلی تبدیل کرده است.»

بیشتر بخوانید: شوخی عجیب مرد جوان در متروی شلوغ!

در ویدئویی که منتشر شده در حالی که این مبتکر هندی با یک دست فرمان موتورسیکلت خود را نگه داشته با دست دیگر فرمان ارابه آهنی را هدایت می‌کند. جالب اینکه در صندلی وسط خودروی ساخته شده او یک مسافر زن دیده می‌شود. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۷۱۰۰ بیننده داشته است.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از کاربران هوش و ذکاوت این مرد جوان را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این نوع استعداد‌ها باید برای پیشبرد فناوری و صنعت خودرو مورد استفاده قرار گیرند.» کاربر دیگر در کامنتی نوشت: «وای خدای من، استعداد این مرد فوق العاده است. من تابحال چنین چیزی را ندیده بودم.» و کاربر سوم نیز ضمن اشاره به خطرناک بودن این وسیله برای حمل مسافر در کامنتی نوشت: «این (وسیله) بسیار خطرناک است. به این مرد با این وسیله نباید اجازه رانندگی در جاده داده شود.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هند خودروی عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت

ترنت الکساندر آرنولد از دوران پساکلوپ می‌گوید. 

طرفداری | ترنت الکساندر آرنولد که در دوران مربیگری یورگن کلوپ به رویای بازی برای لیورپول و رسیدن به بازوبند کاپیتانی این باشگاه دست یافت، از جدایی مرد آلمانی می‌گوید. 

ترنت الکساندر آرنولد که در سال ۲۰۱۷ به عنوان یک نوجوان به تیم اصلی قرمزها راه یافت، کل دوران باشگاهی خود را تحت هدایت کلوپ سپری کرده، اما این وضعیت با جدایی سرمربی آلمانی در پایان فصل تغییر خواهد کرد. او در طول هفت سال گذشته به مهره ثابتی در ترکیب لیورپول تبدیل شده و به خوبی از خواسته های کلوپ آگاه است. با این حال، او در پادکست «The Overlap» اعتراف کرده است که پس از انتخاب جانشین کلوپ، باید با ایده های جدید سازگار شود. کاپیتان دوم لیورپول گفته است:

احتمالا بگویم در مورد احساسم پیرامون سرمربی جدید دوگانگی وجود دارد. این یک موقعیت کاملا متفاوت خواهد بود و عجیب خواهد بود که در پیش فصل شرکت کنم و مجبور باشم سبک بازی جدیدی را اتخاذ کنم. در حال حاضر، بدون اینکه چیزی به من گفته شود، می دانم که سرمربی چگونه می خواهد بازی کنم. در پیش فصل می‌دانم که باید در چه فضایی سانتر کنم و در کجا پرسینگ انجام دهم، اما امسال، پیش فصل بعدی من پیام کاملا متفاوتی خواهد داشت. احساس عجیبی خواهد بود، با این حال چالش جدید را برای تیم، بازیکنان و باشگاه دوست دارم.

آرنولد در ادامه می‌گوید:

سرمربی جدید وارد می‌شود و سبک بازی ما را تغییر می‌دهد؛ این فرهنگ و پیام‌های متفاوتی به همراه خواهد داشت. اما تا زمانی که ذهنیت پیروزی، اشتیاق به برد و فشار درونی و تقاضای بردن جام‌ها و حضور در کورس قهرمانی در فصل آینده وجود داشته باشد، مهم نیست که سرمربی چه کسی باشد، ما مشکلی نخواهیم داشت. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • مرد ۶۰ سانتیمتری هندی تنها ۷ کیلو وزن دارد
  • هندی‌ها خدایشان را سر بریدند و صادر کردند!
  • موارد عجیبی که گارانتی خودرو را باطل می‌ کنند
  • موارد عجیبی که گارانتی خودرو را باطل می‌ کنند؛ از روکش صندلی تا کف پوش!
  • اختراع ماده عجیبی که با ضربه زدن، سخت‌تر می‌شود
  • اختراع ماده عجیبی که با دریافت ضربه، سخت‌تر می‌شود
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت