Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:16:55 GMT

مخفل قرآنی در کازرون برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۶۹۸۰

مخفل قرآنی در کازرون برگزار شد

این برنامه  جزء خوانی قرآن شامگاه یکشنبه در اولین سالگرد شهادت شهید خرسند با حضور امام جمعه کازرون و خانواده این شهید در مصلای نماز جمعه کازرون برگزار شد. 
  
شهرام  افشاریان فرمانده سپاه پاسداران کازرون در این  محفل  قرآنی  گفت:به یاد شهید حجت الاسلام خرسند که همه ساله در این مکان برنامه جزءخوانی  برگزار  میکرد امسال  هم  به یاد  این  شهید تصمیم به برگزاری این محفل گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده  سپاه  کازرون اضافه کرد: یک هزار و ۳۰۰ بسته حمایتی شامل اقلام غذایی هر کدام  به ارزش  ۲۰۰ هزار تومان به همت خیرین در این مراسم تهیه و آماده توزیع  بین  نیازمندان  شد.

حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه پیشین کازرون در شب قدر سال ۹۸ هنگام بازگشت از آیین این شب، در راه منزل با ضربه چاقو به شهادت رسید.

کازرون از شهرستان های غربی استان فارس است.

برچسب‌ها قرآن کریم کازرون فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قرآن کریم کازرون فارس قرآن کریم کازرون فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد

ایسنا/گیلان محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق با محوریت کتابت آیات جهاد در رشت برگزار شد.

حسن صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری محفل مشق حماسه در رشت خبر داد و اظهار کرد: محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق و با حضور اساتید و هنرمندان خوشنویس استان گیلان در پارک قدس رشت برگزار شد.

مدیر خانه فرهنگ ‌و هنر انقلاب اسلامی گیلان افزود: ۲۰ هنرمند خوشنویس در این محفل به کتابت آیات قرآن کریم با موضوع جهاد پرداختند.

وی با اشاره به پیشتازی گیلان در برگزاری محفل مشق حماسه، بیان کرد: با توجه به پرچم‌داری رزم آوران جمهوری اسلامی ایران در عرصه مقاومت و دفاع از مظلوم، هنرمندان کنشگر گیلانی هم با برگزاری چنین محافلی در عرصه هنری جهاد کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرآن همه چیز ماست
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون