Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:01:19 GMT

چرخه انتخابی حواشی انتخاب ملی‌پوشان را از بین می‌برد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۷۱۱۷

چرخه انتخابی حواشی انتخاب ملی‌پوشان را از بین می‌برد

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: با اجرایی شدن طرح چرخه انتخابی، دیگر حرف و حدیث‌ها و حواشی مرتبط با انتخاب کشتی گیران ملی پوش را نخواهیم داشت.

محمدحسین محبی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به قطعی شدن طرح چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی، اظهار کرد: برای اجرایی شدن این طرح روسای هیات‌های استانی موافق بودند و حمایت خود را از اجرای آن اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کشتی استان با اعلام حمایت از اجرایی شدن این طرح، عنوان کرد: با اجرای این طرح چندانتخابی برای انتخاب کشتی گیران ملی پوش خواهیم داشت تا نفرات برتر اوزان مختلف مشخص و با راهیابی به تیم ملی به مسابقات اعزام شوند.

وی به ناراحتی برخی از سرمربیان تیم‌های ملی از اجرای چنین طرحی اشاره کرد و گفت: معتقدم در این باره نظر فدراسیون اولویت دارد و این فدراسیون است که مربیان را انتخاب و یا عزل می‌کند، بنابراین مربیان باید تابع فدراسیون باشند، نه اینکه خودسرانه عمل کنند.

محبی افزود: نمی‌شود مربیان بگویند انتخابی برگزار نمی‌کنند و هرکس را که بخواهند به مسابقات اعزام می‌کنند. باید با برگزاری مسابقات کشتی گیرانی که نتیجه بهتری می‌گیرند و شایسته‌تر هستند به مسابقات اعزام شوند.

وی بابیان اینکه اجرای این طرح حرف و حدیث و حواشی‌ را از انتخابی‌های تیم های ملی دور می‌کند، عنوان کرد: سابقا گاهی سرمربیان تیم های ملی انتخابی برگزار نمی‌کردند و کشتی گیر تنها براساس نظر سرمربی به مسابقات اعزام می‌شد و این مسئله زحمات کشتی گیرانی که تلاش می‌کردند را هدر می‌داد و فرصتی برای محک آنها نبود.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه افزود: زمانی هم کشتی گیران انتخاب شده در مسابقات مدال می‌گرفتند به نفع سرمربی بود و اگر هم نتیجه ای کسب نمی‌شد، پای فدراسیون را به وسط می‌کشاندند.

وی اعلام کرد: اگر چرخه انتخابی تیم ملی رده‌های مختلف سنی باشد، دیگر این حاشیه‌ها را در انتخابی‌ها نخواهیم داشت، برای همین باید از این طرح حمایت کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی كرمانشاه استانی ورزشی مسابقات اعزام چرخه انتخابی تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان 60 و 67 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن 82 کیلوگرم به جهت حضور در رقابت های اوزان غیر المپیکی در وزن 82 کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

60 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می شوند.

67 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می شوند.

82 کیلوگرم: 1- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال های اخیر در وزن 77 کیلوگرم و 2- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن 82 کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت های جام تختی به رقابت های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و 1 وزن غیر المپیکی اعلام شد/ فرصت دوباره به گرایی
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی