Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: از ۱۳ رسته شغلی دریافت تسهیلات بابت شیوع ویروس کرونا ۳ رسته به صورت اختصاصی مربوط به مشاغل حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می ­باشد.

او افزود: این ۳ رسته شغلی شامل: مراکز مربوط به گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری و زیارتی و مراکز تولید توزیع و فروش صنایع دستی می­ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارجمند ادامه داد: صاحبان کسب و کار‌ها در این رسته ­های شغلی می ­توانند با مراجعه به سامانه Kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام و درخواست تسهیلات خود به صورت الکترونیکی اقدام نمایند.

او درباره شرایط پرداخت این تسهیلات گفت: کارگاه‌هایی که دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی هستند و در سال گذشته فعال بوده و هنوز هم فعال هستند، به شرط اینکه کارگران این واحد‌ها از بیمه بیکاری استفاده نکرده و کارفرمایان آن‌ها نیز نیرو‌های خود را در سال جاری تعدیل نکرده باشند و علاوه بر این کارگران این واحد‌ها دارای قرارداد برای سال ۹۹ باشند، با پرداخت تسهیلات دوره کرونا مورد حمایت قرار می‌گیرند.

ارجمند خاطر نشان کرد: به ازای هر کارگر شاغل، ۱۲ میلیون تومان به هر کارگاه پرداخت می‌شود و چنانچه نوع شغل به گونه‌ای باشد که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا کارگاه تعطیل شده باشد، این مبلغ به از‌ای هر کارگر ۱۶ میلیون تومان خواهد بود.

او در پایان گفت: دوره بازپرداخت این تسهیلات پس از یک دوره تنفس از مهرماه سال جاری و به مدت دو سال است.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی

فرزاد حدادی گفت: در این بازید گردشگران کشور لیتوانی با ظرفیت‌های صنایع‌دستی شهرستان کوار از جمله قالی‌بافی و گلیم‌بافی آشنا شدند.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوار افزود: این طرح با هدف ترویج اقتصاد هویت بنیان و معرفی حرفه‌ها و فرآیند ساخت و تولید محصولات صنایع‌دستی برای گردشگران برای شناخت هر چه بیشتر فرهنگ و هنر اصیل و تمدن ایران اسلامی اجرا شد.

حدادی افزود: شاهزاده ابوالقاسم امام ضامن، امامزاده شاه ابوالخیر، قدمگاه خضر نبی، باغ آرین و آثار قلات که شامل تنگ له قلات، چشمه قلات، پل کوار، بند بهمن، بر که شاه غیب از دیگر آثار مهم گردشگری شهرستان کوار است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • روایت توانمندی بانوی مددجوی کرمانی با راه‌اندازی کارگاه خیاطی
  • اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • نرخ بیکاری زمستانی هم در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد