Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@16:32:33 GMT

ایجاد جهش در حوزه گردشگری ساحلی و ورزشی در کیش

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۷۲۷۱

ایجاد جهش در حوزه گردشگری ساحلی و ورزشی در کیش

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت :با بهره گیری از دانش و مهارت های نوین در راستای ارتقای گردشگری ساحلی و ورزشی می توانیم در حوزه گردشگری رویداد محور یک جهش اساسی ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سعید پورعلی از بازنگری طرح جامع به منظور برگزاری ورزش های خاص در جزیره کیش خبر داد و گفت: برای تحقق یافتن این مهم و ایجاد جهش در حوزه گردشگری رویداد محور باید زیر ساخت های این حوزه را تقویت و ارتقاء داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید پورعلی اظهار داشت: با رویکرد جدید و ساختار نوینی که در حوزه ورزش جزیره کیش تحقق می یابد حوزه ورزش به سمت گردشگری رویداد محور هدایت خواهد شد که درآمد زایی اقتصادی و ارایه خدمات شایسته برای گردشگران و ساکنین کیش را نیز به دنبال خواهد داشت.

پورعلی در ادامه بر لزوم اهمیت ظرفیت های طبیعی و ایجاد شده در حوزه گردشگری کیش اشاره داشت و افزود: ظرفیت های موجود در این منطقه از قبیل تفریحات دریایی، پلاژ بانوان و آقایان و سالن های ورزشی، حمل و نقل هوایی "هواپیمایی کیش" و مراکز اقامتی یکی از مزیت های بارز این منطقه در ایجاد جهش در حوزه گردشگری رویداد محور است.

وی با بیان این که در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر نزدیک ترین اقلیم جهت بهره گیری از پتانسیل های موجود برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد، جزیره کیش است اظهار داشت: از ظرفیت های این منطقه می توانیم در حوزه های یاد شده و در قالب برگزاری تورهای دو روزه به سرزمین اصلی برای گردشگران و هواداران این مسابقات خدمات شایسته ای ارایه نمود.

گفتنی است جزیره کیش به دلیل سایت مرجانی بکر، بیشترین کلوپ غواصی نسبت به شمال، جنوب کشور و دبی را دارد که با  تعداد 23 کلوپ غواصی فعال به گردشگران و ساکنین جزیره کیش خدمات شایسته ای ارایه می دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گردشگری گردشگری رویداد محور حوزه گردشگری جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در رویداد هوش مصنوعی از ایده تا ثروت، در سه روز در خدمت دانشجویان و علاقه‌مندان به این رویداد هستیم. 
ریحانیان افزود: علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی در این رویداد می‌توانند ایده پردازی کرده و این طرح‌ها را برای ما ارسال کنند.
او با اشاره به اینکه طرح‌های برتر جوایز نقدی دریافت خواهند کرد، افزود: استفاده از هوش مصنوعی محدود نیست و در هر حوزه‌ای که افراد بتوانند از هوش مصنوعی استفاده کنند می‌توانند ایده ارسال کنند و از طرح‌های آنان استقبال خواهد شد.
در انتهای این همایش تعدادی از دانشجویان با مطرح کردن سؤالات خود در خصوص هوش مصنوعی پرداختند.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • رونمایی از ۶ دستاورد صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد ملی «مانوین»
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود