Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردشگر ۹ ساله ای که به لبه پرتگاه آب ملخ رفته بود به داخل رودخانه سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، منطقه گردشگری آب ملخ یا تخت سلیمان یکی از نقاط بسیار خطرناک گردشگری در سمیرم است و تاکنون ۵۰ نفر گردشگر در این نقطه بر اثر بی‌احتیاطی به داخل رودخانه سقوط کرده‌اند که حتی جنازه بیشتر آن‌ها پیدا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هلال احمر سمیرم اظهار داشت: گردشگر ۹ ساله که به لبه پرتگاه رفته بود به داخل رودخانه آب ملخ سقوط کرد.

سید نور محمد موسوی افزود: امداد گران جمعیت هلال احمر و اهالی محل پس از تلاش حدود ۲ ساعته توانستند جان این کودک گردشگر را نجات دهند.

وی ادامه داد: با توجه به مصدومیت ناشی از سقوط در رودخانه، این گردشگر به بیمارستان سید الشهدا (ع) سمیرم اعزام شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان آب ملخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات آذربایجان‌شرقی

 امیدفر گفت: بر اساس نقشه‌های پیشیابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره ای فعالیت سامانه بارشی تا روز یکشنبه در استان آذربایجان شرقی ادامه می‌یابد.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه همچنین موجب افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک، غرش آذرخش و در نواحی مستعد بارش تگرگ و ایجاد مه می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: احتمال لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای، آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب ها، برخورد آذرخش و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد بر این اساس مسافران و علاقمندان به طبیعت از اتراق در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع و کوهستانی پرهیز کنند.

امیدفر ادامه داد: با توجه به وزش باد نسبتا شدید احتمال سقوط یا پرتاب اجسام سبک، سقوط تابلو‌های تبلیغاتی و خسارت به سازه‌های سبک وجود دارد بر این اساس محکم کردن سازه‌های سبک و احتیاط در عبور از کنار ساختمان‌های نیمه کاره و عدم پارک خودرو‌ها در کنار درختان فرسوده ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک
  • سقوط وحشتناک کامیون نفت‌کش در ‌رودخانه بندر خمیر
  • پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات آذربایجان‌شرقی
  • یونیسف : از آغاز جنگ تاکنون حدود ۱۴۰۰۰ کودک در غزه جان باخته‌اند
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • جان‌باختگان بارندگی در هرمزگان به سه نفر رسید
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • نجات کودک غرق شده در سیلاب
  • فوت پسر ٨ ساله در اثر سقوط در رودخانه
  • اسراییل جان بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک را در غزه گرفته