Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:27:56 GMT

کاهش ۲.۳ درصدی تردد در جاده‌های کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۷۴۲۹

کاهش ۲.۳ درصدی تردد در جاده‌های کشور

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای از کاهش ۲.۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری کشور طی دیروز خبر داد. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی  خبرگزاری تسنیم، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب سازمان راهداری سراسر کشور طی شبانه‌روز گذشته تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری، نسبت به‌روز قبل 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین  17.9 درصد، اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 بوده و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 بامداد صورت گرفته است.

محورهای دارای بیشترین  تردد طی 24 ساعت گذشته

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط راهداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهداری راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه طی ۱۲ روز گذشته حدود یک میلیون خودرو به استان وارد شده است، گفت: شاهد خروج حدود ۸۰۰ هزار خودرو از گیلان بودیم.

غلامعلی نیک فهم امروز ۷ فروردین در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان در طرح نوروزی، اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، تعداد ۹۸۳ هزار و ۱۷۳ وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش در ورود را نشان می دهد.

وی همچنین از خروج تعداد ۷۵۴ هزار و ۸۸۱ وسیله نقلیه از استان در بازه مذکور خبر داد و تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۲ درصد کاهش در خروج از استان داشته‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی، بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با ۴۸۹ هزار و ۷۷۰ وسیله نقلیه بوده است، تصریح کرد: محور رامسر - چابکسر نیز با ۳۰۱ هزار و ۵۳ وسیله نقلیه، دومین محور ورودی پرتردد استان بوده است.

نیک فهم، بیشترین میزان خروجی استان را نیز محور چابکسر - رامسر با تردد ۲۸۴ هزار و ۳۶۱ وسیله نقلیه دانست و بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی، متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان ۷۰۱ وسیله نقلیه در ساعت بوده؛ اوج تردد در محورهای استان نیز در روز یکشنبه، ۵ فروردین ماه با متوسط تردد ۸۴۷ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: همچنین بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان، مربوط به محور امامزاده هاشم - تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۲ هزار و ۳۰۸ وسیله نقلیه در روز و پس از آن محور آزادراه - قزوین رشت(امامزاده هاشم) با متوسط تردد روزانه ۵۰ هزار و ۳۱۲ وسیله نقلیه در روز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به آماده باش نیروهای داهدار در سطح محورهای مواصلاتی ۱۷ شهرستان، یادآور شد: در محورهای هر شهرستان دو اکیپ عملیاتی راهداری مستقر است.

وی از فعال سازی ۵۳ راهدارخانه ثابت و سیار استان تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد و متذکر شد: راهداران این اداره کل با انجام عملیات راهداری از جمله روکش و لگه گیری آسفالت و نصب روشنایی و خط کشی، سفر ایمن را برای هموطنان رقم می زنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان
  • کاهش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های لرستان
  • تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر ۶ درصد کاهش دارد
  • نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد
  • ثبت ۱۹۸۳ تخلف سرعت در خراسان شمالی در ۸ فروردین
  • بیش از ۵۳۷ هزار وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شدند
  • تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد
  • تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی روزانه ۱۰ درصد افزایش یافت
  • ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها
  • کاهش ۲۶ درصدی ترددها در محورهای فارس