Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:42:45 GMT

۳۰۰ بسته معیشتی برای بیماران خاص کرمان تهیه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۷۷۸۷

۳۰۰ بسته معیشتی برای بیماران خاص کرمان تهیه شد

آیین توزیع بسته‌های معیشتی برای کمک به بیماران خاص روز یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان و دست‌اندرکاران در سالن شهید نصرالهی برگزار شد.

سومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد امروز در استان کرمان به مرحله اجرا در آمد و در مرحله نخست این کمک‌ها ۳۰۰ بسته، مرحله دوم یکهزار و امروز در سومین مرحله تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا و افرادی که با شیوع این ویروس بیکار شدند، توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع هوشمندانه بسته‌های معیشتی بین نیازمندان کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: برخی نیازمندان طی ماه‌های گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا نیاز به کمک بیشتری پیدا کردند و پیش از این شرایط دارای شغل و حقوق و مزایایی بودند که در بین مربیان ورزشی و ورزشکاران نیز این آسیب‌دیدگان وجود دارند.

میثم پاریزی ادامه داد: در این خصوص روند توزیع کمک‌های معیشتی بین نیازمندان باید بسیار هوشمندانه باشد و در حفظ شان و منزلت افراد دقت کرد.

وی بر لزوم رعایت اصول هم‌پوشانی در عرصه خدمت‌رسانی، نیازسنجی و شناسایی نیازمندان واقعی تاکید کرد و گفت: دست اندرکاران توزیع اقلام معیشتی باید از موازی‌کاری پرهیز کنند.
پاریزی از جوانانی که صادقانه به یاری نیازمندان شتافتند، از انجمن آوای فرشتگان امید کارمانیا با فعالیت در حوزه بیماران خاص و تمامی افرادی که در توزیع بسته‌های معیشتی مشارکت کردند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: تلاش مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان، مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان و حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کمک به نیازمندان این استان ستودنی است.

۲۵ هزار بسته معیشتی مشارکتی در کرمان توزیع می‌شود
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمان نیز گفت: ریاست این ستاد تدابیری در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلی و احسان و کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا اندیشیدند.

عباس پورعلی‌محمدی ادامه داد: در این خصوص یک میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور توزیع می‌شود که سهم استان کرمان ۲۵ هزار بسته می‌شود که با کمک گروه‌های جهادی و سمن‌ها در حال توزیع است.

وی افزود: ابتدا بنا بود سمن‌ها و گروه‌های جهادی در این اقدام مشارکت داشته باشند که این طرح با دستور ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در مرحله نخست به‌صورت رایگان از سوی ستاد اجرا می‌شود.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمان تصریح کرد: مرحله دوم این کمک‌ها نیز در ایام عید فطر به صورت مشارکتی با گروه‌های جهادی و سمن‌ها اجرا می‌شود و در خرید و تامین این اقلام با آنان مشارکت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: هدف ما کمک به اقشار آسیب دیده جامعه است، به‌گونه‌ای که به حیثیت افراد لطمه‌ای وارد نشود.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بسته های معیشتی بسته معیشتی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان