Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:09:11 GMT

نقض حریم هوایی لبنان توسط جنگنده‌های صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۸۱۶۳

نقض حریم هوایی لبنان توسط جنگنده‌های صهیونیستی

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود، ساعاتی پیش حریم هوایی لبنان را مجدداً نقض کردند.

 به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه ‌«سانا»، فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سه فروند جنگنده و یک فروند هواپیمای جاسوسی اسرائیل حریم هوایی لبنان را در فراز شهرک «علما الشعب» نقض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرگزاری اعلام کرد هواپیماهای اسرائیلی سپس بر فراز مناطق جنوب و البقاع الغربی گشت‌زنی کرده و در نهایت به اراضی اشغالی بازگشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دارپا، آژانس تحقیقاتی پیشرفته دفاعی دولت آمریکا، با انتشار این اطلاعات فاش کرد که این نبرد هوایی ماه سپتامبر سال گذشته میلادی بین یک جنگنده «اف-۱۶» به خلبانی یک انسان با یک هواپیمای نظامی آزمایشی مجهز به هوش مصنوعی در پایگاه نیروی هوایی ادواردز در کالیفرنیا صورت گرفت.

گفته می‌‌شود این نبرد هوایی در ارتفاع بیش از ۶۰۰ متر از سطح زمین برای آزمایش میزان قدرت و پیشرفت هوش مصنوعی انجام شد. ارتش آمریکا در مورد این نبرد‌ هوایی اطلاعاتی فاش نکرده است.

دارپا در بیانیه مطبوعاتی خود از نبرد بین یک هواپیمای کنترل شده با هوش مصنوعی و یک هواپیمای کنترل شده توسط انسان به عنوان «نقطه عطفی در تاریخ» یاد کرده است.

ارتش آمریکا چند سال است که بر روی تولید هواپیماهایی نظامی کار می‌کند که توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شوند. نیروی هوایی ایالات متحده پیش از این تجربه چند مورد شبیه سازی نبرد هوایی به شکل مجازی را به عنوان بخشی از برنامه تکامل نبرد هوایی (ACE) داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • لحظات کشتار وحشیانه توسط جنگنده‎های اسرائیل
  • لحظات کشتار وحشیانه جنگنده‎های اسرائیل
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد