Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر "رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه" در ماه مبارک رمضان، به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) ۲۰۰۰۰ بسته معیشتی برای خانواده‌های محروم در سطح کشور تهیه شد. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی،کمیته امداد امام خمینی (ره) با مشارکت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در قالب طرح "ایران همدل" اقدام به توزیع 20 هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های محروم در سطح کشور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای افتتاح این طرح، 3000 بسته معیشتی در استادیوم 12 هزارنفری آزادی با حضور آقای بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بسته‌بندی شد؛ کلیپ زیر روایتی تصویری از این اقدام همدلانه است:

 

گزارش/ توزیع غذای گرم، شیرینی و تهیه بسته‌های معیشتی برای همراهی با نوای "مواسات و کمک مومنانه" + فیلم و تصاویر"کمک مومنانه" 180 میلیون تومانی گروه جهادی شهید غلامعلی رجبی تهران + فیلم و تصاویرگزارش/ تبدیل هر کوی و برزن تهران به قرارگاهی برای اجرای "رزمایش کمک مومنانه" + فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

R1534/P/S41,2,25,1417/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ماه مبارک رمضان گروه‌های جهادی کلیدواژه‌های بیانات مقام معظم رهبری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان گروه های جهادی ماه مبارک رمضان جهادگر گروه های جهادی کمیته امداد امام بسته معیشتی کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان

ایسنا/اصفهان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۳۴ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان اهدا شده است.

علی اخلاقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح اطعام مهدوی که با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری انجام می‌شود، اظهار کرد: اجرای این طرح، بستری برای مشارکت بیشتر خیران نیک اندیش اصفهانی در بهره گیری از فیض اطعام به نیازمندان در ماه مبارک رمضان فراهم می‌آورد.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ هزار نیازمند تحت پوشش این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان هستند، ادامه داد: در طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و ۳۴ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اعلام اینکه خانواده‌های ایتام تحت حمایت، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)  و در طول هفته اکرام نیازمندان و اطعام یتیمان، با حضور خیران به ضیافت افطاری دعوت خواهند بود، افزود: ارزش ریالی تعداد پرس و بسته‌های معیشتی اهدایی در این مدت، بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی با دعوت از مردم نوع دوست و خیراندیش اصفهانی برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: عموم هم استانی‌های خیراندیش می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷ و یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نسبت به ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و مشارکت در طرح اطعام مهدوی اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان
  • توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در زنجان
  • توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس