Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@04:13:26 GMT

کدام سریال جایگزین مجموعه زیرخاکی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۸۳۷۶

کدام سریال جایگزین مجموعه زیرخاکی می‌شود؟

خبرگزاری میزان- مجموعه خانوادگی و ملودرام «پرگار» از سه شنبه ۶ خرداد روی آنتن رفته و جایگیزن مجموعه تلویزیون زیرخاکی خواهد شد. تاریخ انتشار: 10:05 - 29 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۶۷۷

خبرگزاری میزان  - طبق اعلام روابط عمومی شبکه یک، سریال «پرگار» با قصه‌ای اجتماعی درباره روابط خانوادگی، تعلیم و تربیت فرزندان تولید و آماده پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه یک سیما پس از پخش سه سریال طنز پرمخاطب، برای ایجاد تنوع ژانر نمایشی، اینبار سراغ سریالی ملودرام با قصه‌ای اجتماعی رفته است.

سریال پرگار، قصه سه خانواده را بطور موازی روایت می‌کند که مقطعی از روزگار، سرگذشت آن‌ها با هم گره خورده است و خواسته ناخواسته در زندگی امروز آن‌ها کنش‌هایی را ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید


این مجموعه نمایشی از سه شنبه ۶ خرداد هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه پخش می‌شود. پنج شنبه نیز خلاصه هفتگی این سریال روی آنان می‌رود. پیش از این قرار بود مجموعه پرگار در اواخر بهمن ماه پخش شود که بعلت برنامه‌های انتخاباتی شبکه یک، پخش آن به پس از ماه مبارک موکول شد.

مرجانه گلچین، فریبا کوثری، علی عمرانی، بهرنگ علوی، بابک کریمی، فریبا جدیکار الهام طهموری، مریم سرمدی، سهیلا جوادی، تیما پور رحمانی، زهره نعیمی و... از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال «پرگار» به تهیه‌کنندگی امیر پور رحمانی و کارگردانی شهرام شاه حسینی در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسانه ملی صدا و سیما شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین