Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@15:34:41 GMT

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در بار هندوانه/ دستگیری یک قاچاقچی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۸۵۱۳

سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا،اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر قصد انتقال مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون کشنده بنز نارنجی رنگ توسط سوداگران مرگ از محور ترانزیت اردستان، مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و اردستان در محل های مشخص شده مستقر شدند.

وی با بیان اینکه مأمورین در این رابطه کامیون کشنده که حامل بار هندوانه بود را شناسایی و در یکی از محورهای مواصلاتی اردستان متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این کامیون مقدار ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که درباره هندوانه جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی زاده خاطرنشان کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قضایی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تریاک اردستان هندوانه فرمانده انتظامی اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستانگفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر در شهرستان‌های زابل و زاهدان پس از اشراف اطلاعاتی، از فعالیت قاچاقاقچیان مواد افیونی مطلع و پس از شناسایی قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس در یکی از خیابان‌های زابل دستور ایست را به راننده یک دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر صادر کردند، اما راننده بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه و با رها کردن خودرو از محل متواری که در بازرسی از خودرو ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ماموران پلیس در یکی از روستا‌های زاهدان دستور ایست را به یک دستگاه خودرو سواری پژو و حامل مواد مخدر صادر و خودرو متوقف که در این عملیات نیز از بازرسی خودرو سواری ۵۵ کیلو گرم تریاک کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

وی خاطر نشان کرد: در این ۲ عملیات پلیس در مجموع ۳۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و یک سوداگر مرگ دستگیر، ۲ دستگاه خودرو توقیف و و دستگیری قاچاقچی متواری در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد
  • توقیف کامیون با ۱۹ کیلو تریاک
  • چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند