Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:57:05 GMT

با کمک ستاد دیه استان تهران زندانی بدهکار بیمار آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۸۷۳۹

با کمک ستاد دیه استان تهران زندانی بدهکار بیمار آزاد شد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: زندانی نیازمند بدهکاری که بیماری ام اس داشت، با تلاش نمایندگی ستاد دیه استان تهران آزاد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، منوچهر رحمانی گفت: زندانی نیازمندی که به دلیل بدهی و تعهد مالی با شکایت طلبکار در زندان بسر می برد با تلاش مددکاران نمایندگی ستاد دیه استان تهران و کمک نیکوکاران نوع‌دوست آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بهزاد از آذر ماه سال گذشته با شکایت شاکی مبنی بر تعهد مالی به مبلغ ۴۰ میلیون تومانی و تاخیر و تادیه که به حدود ۶۳ میلیون تومان تبدیل شده بود، در زندان بسر می برد.

وی ادامه داد: این زندانی ۵۳ سال داشت و با تشدید علائم بیماری ام اس در زندان، تلاش ها برای نجات وی و تامین بدهی اش بیشتر شده بود تا آن که با قطعیت حکم و کمک های ستاد دیه و نیکوکاران، امکان آزادی وی محقق شد.

رحمانی تاکید کرد: چک نجات بهزاد امروز صادر شد و این زندانی طی یکی دو روز آینده با دستور مرجع قضایی آزاد خواهد شد و عید سعید فطر بهترین عیدی برای وی و خانواده‌اش خواهد بود.

وی در ادامه گفت: کمک به نیازمندان در به‌خصوص طی ماه مبارک رمضان بسیار ارزشمند است و خوشا به سعادت آنان که با بخشش مال خود، نیازمندان را نیز مهمان خوان رحمت الهی می نمایند.

بر اساس این گزارش،  شماره کارت‌های  ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ نزد بانک ملی و ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۹۵۵۱۹ نزد بانک تجارت آماده دریافت این هدایا است. همچنین شماره تماس ۸۸۸۶۱۸۷۰ نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات نیکوکاران روزه دار می‌باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد دیه استان تهران آزادی زندانیان نمایندگی ستاد دیه استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی

نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۴۵ میلیون تومان را برای مشارکت در آزادی یک زن زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این نیکوکار که مدیر عامل یکی از شرکت های تولید لبنیات در استان یزد است و تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام گفت: این مبلغ را به نیت خوشنودی خداوند متعال و شادی روح پدر مرحومم اهدا کردم و امیدوارم موجب شادی دل یک مادر زندانی و فرزندان او شود.

گفتنی است این نیکوکار در ماه مبارک رمضان نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به ستاد دیه استان یزد اهدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت