Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:20:54 GMT

برگزاری هفتمین نمایشگاه مجازی خوشنویسی آیات قرآن کریم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۸۷۴۴

برگزاری هفتمین نمایشگاه مجازی خوشنویسی آیات قرآن کریم

هفتمین نمایشگاه مجازی خوشنویسی آیات قرآن کریم در نگارخانه هدی به مناسبت ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، شیوع کووید ۱۹ و اجرای طرح های پیشگیرانه و مقابله ای با شیوع ویروس و فاصله گذاری اجتماعی باعث شد تا امسال برنامه های ماه مبارک رمضان با شکل و شمایلی متفاوت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برگزاری مجازی مسابقات قرآنی، برگزاری مجازی نمایشگاه های قرآنی و طرح های قرآنی از جمله اقداماتی بوده است که فرهنگسرای قرآن در ماه مبارک رمضان و در راستای بهره مندی مخاطبان از برنامه های معنوی در حال اجرا است.

 

هفتمین نمایشگاه مجازی خوشنویسی آیات قرآن کریم در نگارخانه هدی فرهنگسرای قرآن در حال برگزاری است.

 

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه مجازی خوشنویسی آیات قرآن مهرناز قربان پور می توانند به صفحه اینستاگرامی فرهنگسرای قرآن به آدرس farhangsara.quran@  مراجعه کنند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگسرای قرآن آیات قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد میرزایی ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان و خادمان قرآن کریم برای اجرای طرح زندگی با آیه‌ها که در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور جمعی از بزرگان و خادمان قرآنی این استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از طرح‌های فاخر و تأثیرگذار در برنامه‌های ماه مبارک رمضان اجرای طرح زندگی با آیه‌ها بود که در همه استان‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به چگونگی اجرای طرح زندگی با آیه‌ها طی ماه مبارک رمضان، افزود: برای اجرای این طرح ۱۵۰ آیه منتخب از پر تکرارترین آیات قرآنی در لسانین امامین انقلاب انتخاب شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه دلیل انتخاب این آیات را موضوعات مرتبط با جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: این جهاد به عنوان یک فریضه قطعی و فوری نباید روی زمین بماند.

حجت الاسلام میرزایی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین نیازمند شناخت و معرفت نسبت به مبانی انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی دارد.

وی ادامه داد: همچنین لازمه جهاد تبیین، دشمن شناسی و تدبیر در برابر نقشه‌های مختلف او است، بنابراین مهم‌ترین خاستگاه‌های کسب این شناخت و معرفت و حل مسائل مربوط به آن قطعاً قرآن کریم است.

حجت الاسلام میرزایی مدت زمان اجرای طرح زندگی با آیه‌ها را سه سال اعلام کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح موضوعاتی از قبیل گفتمان سازی مفاهیم، کسب شناخت و معرفت، حفظ آیات منتخب، تدبیر در این آیات و در نهایت تربیت فعالان، کنشگران و مجاهدان عرصه جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح طی ماه مبارک رمضان سال جاری روزانه سوالاتی مطرح و شرکت کنندگان به صورت پیامک جواب آن را پاسخ می‌دادند، بیان کرد: در استان کرمانشاه نزدیک به ۱۰۰ هزار پیامک ارسال شد که از بین این شرکت کنندگان ۳۰۰ نفر به عنوان برنده معرفی و امروز نیز در این مراسم تجلیل شد.

کد خبر 6087677

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند