Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-در پی پیدا شدن جسد سفیر چین در تل‌آویو و عدم گزارش نهایی در این باره، رسانه‌های این رژیم تلاش دارند که این طور القاء کنند که وی به مرگ طبیعی مُرده است.
به گزارش آریا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از کشف جسد سفیر چین در این رژیم خبر دادند.‎
منابع عبری گفتند که جسد «دو وِی» سفیر چین در فلسطین اشغالی در آپارتمانش در هرتزلیا پیدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسانه‌های صهیونیستی بدون پرداختن به جزئیات بیشتری از این خبر تلاش دارند که مرگ سفیر چین در این رژیم را طبیعی جلوه دهند.
کانال12 رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که بر روی جسد سفیر چین در اسرائیل علایم یا نشانه‌های خشونت آمیزی یافت نشده و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که مرگ وی طبیعی بوده و سفیر «دو وای» از خواب بیدار نشده است.
گزارش‌ها حاکی است که چین قصد دارد یک تیم تحقیق برای بررسی علل مرگ سفیرش در تل‌آویو به سرزمین‌های اشغالی اعزام کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تلاش رسانه های صهیونیستی طبیعی مرگ سفیر چین تل آویو سفیر چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای مقام آمریکایی در اعتراض به حمایت واشنگتن از تل‌آویو

یکی از مسوولان وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت کشورش از جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه استعفا کرد.

به گزارش ایسنا، «آنیل شیلین» ۳۸ ساله، مسوول روابط خارجی در دفتر دموکراسی، حقوق بشر و کار آمریکا در اعتراض به حمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه از سمت خود استعفا داد.

روزنامه واشنگتن‌پسن روز چهارشنبه نوشت استعفای شیلین که در زمینه مسائل حقوق بشر در منطقه غرب آسیا فعالیت می‌کند، جدیدترین نمونه از مخالفت کارمندان دولت و افکار عمومی آمریکا با حملات رژیم صهیونیستی به غزه است.

شیلین که از یک سال پیش مسوولیت روابط خارجی در دفتر دموکراسی و حقوق بشر را برعهده گرفته بود و حدود نیمی از آن با جنگ رژیم صهیونیستی در غزه همراه بود، در مصاحبه‌ای گفت هدفش در این سمت «ارتقای حقوق‌بشر در خاورمیانه و شمال آفریقا بود»؛ هدفی که با جنگ در غزه و مجموعه‌ای از اقدامات اخلاقی، حقوقی، امنیتی و دیپلماتیک ایالات متحده پیچیده شد.

این کارمند وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت تلاش کرده نگرانی‌های خود را در داخل از طریق مخالفان و نیز در انجمن‌های کارمندان مطرح کند اما در نهایت به این نتیجه رسیده است که تا زمانی که آمریکا به ارسال بی‌وقفه سلاح به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد، بی‌فایده است.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد در صد و هفتاد و سومین روز جنگ، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۲۲ هزار و ۴۹۰ نفر رسیده است.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به ویژه دو استان غزه و استان شمالی در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هآرتص: اسرائیل قصد تجزیه غزه را دارد
  • انفجار مهیب در حیفا
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی در ترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • ترکیه: صادرات تسلیحات به اسرائیل نداشتیم
  • استعفای مقام آمریکایی در اعتراض به حمایت واشنگتن از تل‌آویو
  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • رسانه‌های عبری: سخت‌ترین صبح را در شمال تجربه کردیم
  • آمریکا: به اسرائیل فقط مشاوره نظامی می‌دهیم
  • آستین: شرایط غزه یک فاجعه انسانی است