Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:54:00 GMT

سد پلرود بعد از ۱۰ سال ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۸۸۷۱

سد پلرود بعد از ۱۰ سال ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

اسدالله عباسی روز دوشنبه درجلسه شورای اداری شهرستان املش با بیان اینکه بخشی از بودجه کشور طی سالهای اخیر صرف جبران خسارت های حوادث غیرمترقبه می شود افزود:برای تصفیه خانه طول لات رحیم آباد ۳میلیاردتومان اعتبارملی اخذ شده وحفریک حلقه چاه هم تعهدآب شهری است.

وی خاطرنشان کرد:راه ۴بانده املش به شلمان مشکل مصالح دارد نه مشکل اعتباری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازمعدن کوهی ورودخانه ای هم اجازه برداشت شن نمی دهند ؛هرکس برای خود دراین بخش ها امپراطوری به راه انداخته وکارها هم به همین دلیل خوابیده است؛بازحمت زیاد توانستیم از وزارت صنعت معدن تجارت مجوزبرداشت شن ازمعدن پیلدره املش را بگیریم تا بخشی ازمشکلات مرتفع شود.

وی با بیان این که  درمورد وظایف وعملکرد نماینده درشهرستان واستان کمی تداخل وظایف وجوددارد افزود: یک نماینده حق دخالت در امور اجرایی را ندارد؛فقط  می تواند نظربدهد و این موضوع باعث می شود مردم مأموریت نماینده را با سایرمسئولان اشتباه بگیرند همانند آنچه دربحران برف رخ داد ومسئولان نتوانستند به موقع پاسخگوی مردم در بخش قطعی برق وآب باشند.

عباسی باتشکراز نیروهای درمانی برای تلاشهایشان در بحران کرونا تصریح کرد: نقش یک نماینده می تواند جهت جذب اعتبارات ملی برای جبران خسارت های غیرمترقبه و رفع مشکلات منطقه وجذب امکانات ، حیاتی باشد.

شهرستان املش درمبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت : نماینده شهرستانهای املش و رودسردرمجلس شورای اسلامی بااشاره به اینکه درکشورهای دنیا دو مجلس عام وخاص وجود دارد گفت:در ایران به علت اینکه یک مجلس وجود دارد باعث شده تا وظایف یک نماینده افزایش پیدا کند درحالیکه وظیفه یک نماینده ،نقش نظارتی وقانون گذاری است.

وی ادامه داد:مردم بایدبدانندوما نباید سیاه نمایی کنیم بلکه باید واقع نما وواقع گرا باشیم .فقط نقاط ضعف رانگوییم بلکه مشکلات راهم بگوییم اگرجایی هم نتوانستیم کاری انجام دهیم لااقل ازمردم عذرخواهی کنیم.

ایشان با اشاره به مشکلات اقتصادی درکشورگفت:تاچه میزان بایداز اوراق قرضه درکشوراستفاده شود ،تاامروزفقط ۵۰هزارمیلیارد تومان اوراق اسناد خزانه خرج شده و سررسید آنها فرارسیده است .با چنین شرایطی کشور درحال اداره شدن است کشوررا با فراورده های نفتی اداره می کنیم دربخش مالیات هم نمی توانیم بیش ازاین به مردم فشاربیاوریم.

عباسی گفت:با وزاری دولت تعامل منطقی ومثبت داشته ام وتلاش کردم ازهمه ظرفیت ها برای آبادانی منطقه بهره بجویم.

وی روند صنعت چای رامثبت ارزیابی و تصریح کرد:صنعت چای الان وضعیت خوبی دارد باید این روند کنترل شود.

فرماندارشهرستان املش نیز ضمن تشکراز کارکنان حوزه سلامت گفت:ازکمکهای مومنانه مردم درحوزه شهری وحتی روستایی تشکرمی کنم.

محمد رنجبر با اشاره به روز   ۲۷اردیبهشت روز روابط عمومی گفت:خبرنگاران وروابط عمومی ها درسخت ترین شرایط بدون ادعا و از روی خیرخواهی به رسالت خویش می پردازند.

وی  ضمن تبریک هفته میراث فرهنگی گفت:شهرستان املش دارای داشته های باارزشی درزمینه تاریخی وگردشگری است که حق آنها اداء نشده است.

وی ازدستگاههای اجرایی خواست هرچه بیشترازشبکه دولت الکترونیک استفاده کنندچون دراین زمینه موردارزیابی قرارمی گیرند.

رنجبرافزود:شبکه آب کشاورزی وآب شرب شهرستان املش نیازبه یک مدیریت یکپارچه و واحددارد باید آب کشاورزی از شهرستان املش منفک و مستقل شود تا پاسخگویی مناسب شود.

فرمانده سپاه ناحیه املش گفت:تاامروز۴هزارو۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته میانگین ۱۵۰ هزارتومان ازخیرین جمع آوری ودر بین مردم نیازمند توزیع شده است.

حمید یحیی پورافزود:زندگی نامه شهید جمشیدداداشی به عنوان کوچک ترین سردارشهیددر۳۵دقیقه تدوین وتهیه شده ودرسوم خرداد امسال درشهرستان املش اکران خواهدشد.

وی  در مورد مراسم روزقدس در این شهرستان گفت :فعالیت میدانی دراین روزنخواهیم داشت بیشترفعالیت درفضای مجازی وتولید محتوا خواهدبود.

درپایان جلسه شورای اداری درکانون معصومیه ملش از۴ روابط عمومی آموزش وپرورش،جهادکشاورزی،کمیته امداد وشهرداری شهرستان املش واز۲۱خبرنگارتجلیل به عمل آمد.

شهرستان املش با۲ بخش مرکزی و رانکوه در۷۰ کیلومتری شرق مرکزگیلان واقع شده است.

  

برچسب‌ها گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان گیلان شهرستان املش یک نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۷۰ درصد تعیین تکلیف می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عین الله دهقان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از محل اعتبارات فصل پنج، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش استان اختصاص یافته و این اعتبار می‌تواند به ارتقا و پیشرفت این حوزه کمک کند.

دهقان تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در این راستا در دستور کار قرار دارد که برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، انعقاد قرارداد با هیئت‌های ورزشی استانی و شهرستانی و برگزاری همایش‌های کشوری از جمله این برنامه‌ها است.

کد خبر 6078924

دیگر خبرها

  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • پیشرفت ۵۳ درصدی ساخت مترو شهرستان اسلامشهر
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۷۰ درصد تعیین تکلیف می شوند
  • تسریع عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد
  • بیمارستان لاکان رشت حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت
  • پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی