Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@06:30:09 GMT

دستگیری حفاران غیرمجاز عتیقه در نسیم‌شهر

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۹۰۹۹

دستگیری حفاران غیرمجاز عتیقه در نسیم‌شهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمید کریمی افزود: بر اساس گزارش واصله از سوی دوستداران میراث فرهنگی و هماهنگی انجام شده با نیروی انتظامی، حفاران عتیقه در حین حفاری در شهرستان بهارستان نسیم‌شهر دستگیر شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رباط کریم و بهارستان گفت: قطعاً کسانی که در پی عتیقه در این شهرستان هستند به بن‌بست می‌خورند، چرا که عوامل میراث و نیروی انتظامی در این راستا در هوشیاری کامل به‌سر می‌بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی در ادامه از جدیت و همکاری صمیمانه نیروی انتظامی شهرستان بهارستان در استان تهران تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 512788 برچسب‌ها فرهنگ - میراث فرهنگی تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فرهنگ میراث فرهنگی تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچی هشت قطعه کبک در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه موسوی افزود: شکارچی متخلف اقدام به برداشتن تخم پرنده کبک وحشی از لانه در یکی از مناطق آزاد و شکارممنوع حوزه محیط زیست شهرستان همدان کرده سپس آنها را در کنار «تخم» مرغ‌ها قرار داده تا به دنیا بیایند.

او تصریح کرد: این فرد که فاقد سابقه شکار و صید غیرمجاز است، پرنده وحشی را در یکی از برنامه‌های خرید و فروش اینترنتی به فروش گذاشته بود که توسط عوامل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شناسایی و برای وی در مرجع قضایی پرونده تشکیل شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان گفت: با توجه به اینکه این فرد به صید پرندگان غیرمجاز و فروش آنها بدون مجوز اقدام کرده است، بر اساس بند الف ماده ۱۱ قانون شکار و صید و بند ج ماده ۱۰ همان قانون درباره عرضه و فروش غیرمجاز آنها، این تخلف در مرجع قضایی درحال رسیدگی است.

همدان دارای ۶ منطقه حفاظت شده و ۱۳ منطقه شکار ممنوع است و تاکنون ۳۰۷ گونه جانوری در این استان شناسایی شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • تکمیل بیمارستان نسیم شهر برای مردم بهارستان ضرورت دارد
  • دستگیری شکارچی هشت قطعه کبک در همدان 
  • کشف اشیا عتیقه برای هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • (عکس) کشف اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان کشف شد
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع ریوند سبزوار
  • کشف اشياء عتيقه در رودبار