Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@09:06:44 GMT

انجام بیش از ۴۸۰ هزار نوبت ضدعفونی ناوگان حمل‌ونقل مشهد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۹۱۶۷

انجام بیش از ۴۸۰ هزار نوبت ضدعفونی ناوگان حمل‌ونقل مشهد

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از انجام بیش از ۴۸۰ هزار نوبت ضدعفونی ناوگان حمل ونقل عمومی در ۶۵ روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، خلیل الله کاظمی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه حمل‌ونقل عمومی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: از ۱۹ اسفند تا ۲۴ اردیبهشت ماه ۴۸۰ هزار نوبت ناوگان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و خودروهای مراجعه‌کننده به مراکز معاینه فنی خودرو ضد عفونی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت بیش از دو میلیون و۶۶۰ هزار و ۶۸۸ مترمربع از اماکن مرتبط با این معاونت از جمله پایانه‌های مسافربری، ایستگاه‌های اتوبوس و مراکز معاینه فنی خودرو ضدعفونی شده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد به تعداد ماسک و دستکش توزیع شده در میان فعالان حوزه عمران و حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد اشاره و بیان کرد: در ۶۵ روز گذشت بیش از ۲۳۲ هزار و ۹۰۳ عدد ماسک و دستکش میان اتوبوس‌رانان، تاکسیرانان و سایر افراد فعال در این حوزه توزیع شده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: در این مدت ۸۹ هزار و ۱۲۵ لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز برای ضدعفونی اماکن و ناوگان حمل و نقل عمومی تأمین و به‌کاربرده شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۱۰۷ هزار و ۳۹ عدد مایع ضدعفونی کننده دست بین مسافران، اتوبوس‌رانان و تاکسیرانان مشهدی توزیع شده است.

کد خبر 424333

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد اتوبوس ضدعفونی کرونا در ایران مدیریت شهری شهرداری شهر شهروند شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان

سید عبدالرحمن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹ میلیون تن کالا در قالب ۵۶۰ هزار سفر باری از مبدا کردستان به دیگر نقاط کشور جابجا شد که جابجایی این میزان کالا با استفاده از بارنامه تمبرهای دولتی سابقه نداشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از رشد حدود ۳۰ درصد جابه‌جایی کالا در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد و افزود: جابجایی این میزان کالا با استفاده از بارنامه تمبرهای دولتی در استان سابقه نداشته و رکورد جدیدی به ثبت رسید.

وی تاکید کرد: این مهم با تلاش‌های صورت گرفته برای اولین بار اتفاق افتاد که با همکاری فعالین صنف حمل ونقل از جمله رانندگان میسر گردیده است. حسینی، عمده کالاهای حمل شده را کالاهای معدنی، کشاورزی و مواد شیمیایی را اعلام کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۷۰ شرکت حمل ونقل کالا، حدود ۸ هزار دستگاه انواع ناوگان باری و ۱۵ هزار نفر راننده حرفه‌ای در استان فعالیت دارند.

کد خبر 6085510

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس