Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گرگان از ارسال بیش از ۸۰۰ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره مجازی خانواده خلاق خبر داد و گفت: از منتخبان این جشنواره پس از مهار کرونا تجلیل می‌شود.

**

رییس مرکز بهداشت گلستان از احتمال شیوع بیماری‌های اسهالی در گلستان با شروع فصل گرما خبر داد و گفت: رعایت بهداشت فردی علاوه بر کرونا از ابتلا به این بیماری‌ها نیز پیشگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: استفاده از ماسک برای تمام مسافران در مسافرت‌های برون شهری الزامی است و این موضوع از طریق شرکت‌های مسافربری گلستانی به شدت پیگیری می‌شود.

**

استاندار گلستان گفت : بخش خصوصی مطالعه احداث خط آهن اینچه برون - گنبد - آزادشهر - شاهرود را با استفاده از ظرفیت مشاوران شرکت زیر ساخت انجام خواهد داد و پس از آن پروژه آغاز می شود.

هادی حق شناس افزود: ایجاد این خط آهن مسیر ترانزیت را حداقل ۵۰۰ کیلومتر کوتاه‌تر می کند.

**

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: پارسال ۵۱ اثر فرهنگی و تاریخی گلستان در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید.

**

استان گلستان به عنوان میزبان چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی انتخاب و  دبیرخانه این رویداد فرهنگی در فضای مجازی آغاز به کار کرد.

**

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: برنامه های امسال هفته میراث فرهنگی در گلستان امسال در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

سارا اخوت اظهار داشت: با توجه به تعطیلی موزه‌ها به دلیل شیوع کرونا، معرفی موزه‌های استان در فضای مجازی با استفاده از فیلم‌های کوتاه، ارائه روایت‌های رسانه‌ای(مجازی) تحت عنوان"یک اثر، یک فرهنگ" و برگزاری تور پخش زنده معرفی موزه‌های منتخب استان در فضای مجازی در صفحات استانی و ملی در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: نشست تخصصی مستند نگاری عناصر سازه‌ای و فنون ساختمانی در میراث جهانی گنبد قابوس، نشست تخصصی چالش‌های فرسودگی زیستی و روش‌های مرسوم گندزدایی در میراث جهانی گنبد قابوس و نشست تخصصی زنده باستان‌شناسی با محوریت تپه‌های باستان و آثار باستانی از دیگر برنامه‌های این هفته بر بستر فضای مجازی است.

**

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: باجذب افزون بر ۱۸ هزار مشترک در سال قبل، شمار مشترکان گاز طبیعی استان از مرز ۵۸۶ هزار مشترک گذشت.

محمد رحیم رحیمی اظهار داشت: از تعداد مشترکان جدید پارسال ۱۰ هزار و ۳۲۰ مشترک شهری و بقیه روستایی بودند.

**

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آمادگی نیروها و اکیپ های راهداری این استان در تعطیلات عید فطر خبر داد.

غلامرضا بیکی اظهار داشت: حضور مستمر گشت های راهداری و ترابری بویژه در جاده های شریانی، لکه‌گیری و ترمیم رویه راهها، تکمیل، مرمت و ساماندهی و تمیز کردن گاردریل ها و بلوک ها، ساماندهی و شستشوی علائم و تابلوهای اطلاعاتی و تجهیز و آماده سازی راهدارخانه ها بخشی از فعالیت هایی این ایام است.

برچسب‌ها ویروس کرونا گلستان میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گلستان میراث فرهنگی ویروس کرونا گلستان میراث فرهنگی میراث فرهنگی فضای مجازی گلستان گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را درهم ریخت

رئیس مرکز اسلامی گلستان و مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور گفت: با انجام عملیات «وعده صادق»، قطعاً دشمن در ادامه کار از طریق فضای مجازی هجمه وارد خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت الاسلام نورعلی دیلم ظهر امروز در جلسه شورای اداری مرکز اسلامی گلستان با تبریک عملیات وعده صادق، اظهار داشت: تنبیه موشکی رژیم غاصب صهیونیستی، اقتدار و کار ارزشمند جمهوری اسلامی ایران است که  توسط رزمندگان جبهه مقاومت و سپاه مقتدرمان رقم خورد.

وی با بیان اینکه، چشم و گوش دشمن در فضای مجازی است، افزود: قطعاً با انجام عملیات وعده صادق، دشمن در ادامه کار از طریق فضای مجازی هجمه وارد خواهد کرد.

رئیس مرکز اسلامی گلستان با اشاره به بسته شدن شبکه های اسرائیلی و عدم اجازه انتشار اخبار و واقعیت‌ها به بیرون، افزود: قبلا بیان می‌کردند که ایران هیچ وقت نخواهد توانست موشک پرتاب کند، اما حالا که پرتاب شده، مدام در فضای مجازی هجمه وارد می‌کنند که پهبادها و موشک‌ها نرسیده و یا به اهداف خود اصابت نکرده است.

دیلم گفت: در حالی که امروز خیلی از شبکه‌های خبری دنیا و اروپا به این مهم اقرار و اعلام کردند و به گواه برخی که در کنار مسجد الاقصی بودند از صداهای مهیب انفجار وحشت کرده بودند و این مشخص می‌کند که موشک‌ها و پهبادها به اهداف خود اصابت کرده است.

رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: به قول امام راحل(ره) ما از شر رضاشاه و محمدرضاشاه راحت شدیم اما از شر منورالفکرها نمی‌توانیم خلاص شویم و ما از دست این منورالفکرها و غرب زده‌ها در این کشور خلاص نخواهیم شد. امروز در یک نقطه تاریخی مقابله حق علیه باطل هستیم و این مهم رقم خورد و گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را در هم ریخت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: هیچ غیرتمندی باشعوری حتی معتقد، در نقاط قوت با دشمن مقابله نمی‌کند. بنا به فرموده قرآن کریم هر چقدر می‌توانید خود را در برابر دشمن قوی کنید. امروز که ما به این فناوری بزرگ دست پیدا کردیم به عنوان یک قدرت بازدارنده برای ما است.

رئیس مرکز اسلامی گلستان با اعلام حمایت از اقدام نیروهای غیرتمند سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: همه این قدرت، اقتدار و عزت کشورمان، نتیجه تلاش‌ها و زحمات شهدایی همانند شهید حاج قاسیم سلیمانی و شهید تهرانی مقدم است.

دیلم، همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره ایام سال نو و فصل بهار و احیای دوباره طبیعت و همچنین پایان ماه مبارک رمضان و تبریک عید فطر، گفت: با یادآوری فصل بهار و شکفتن دوباره طبیعت لازم است تحول درونی داشته باشیم و در این راستا عید سعید فطر نیز روز احیا و شکفتن دوباره بندگی و عبادت است و هرکس به هر اندازه که توان داشته از توشه‌ای که در این ماه مبارک جمع و ذخیره کرده، حفظ و مراقبت نمایید تا حدی که در ایام بعد از ماه مبارک رمضان نیز آن‌را ارتقا و تحکیم ببخشد.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • «وعده صادق» گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را درهم ریخت
  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری در گلستان/کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • واکنش کاربران فضای مجازی در گلستان به عملیات غرور آفرین وعده صادق + فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی در گلستان به عملیات غرور آفرین وعده صادق
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینک های جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند + فیلم
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینکهای جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند