Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@22:22:25 GMT

بازیگر «بچه مهندس» هم خواننده شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۹۲۳۸

 این شب‌ها سریال «بچه مهندس ۳» با بازی روزبه حصاری، فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی و ... حوالی ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

این سریال با جذب ۴۱.۷ درصد مخاطب و کسب رضایت در حد «زیاد» ۸۴.۸ درصدی، رتبه دوم سریال‌های رمضانی امسال را کسب کرده است.

اما گویا روزبه حصاری بازیگر اصلی این سریال، به جز بازیگری دغدغه خوانندگی هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به تازگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از این دغدغه گفته و تصاویری از حس و حالش برای ضبط آهنگی جدید را به اشتراک گذاشته است.

او در این باره نوشت: «از زمانی که یادم میاد، موسیقی جزو دغدغه‌هام بوده؛ تو این چندسال هم هر زمان مجالی پیدا کردم نزد بزرگان عرصه موسیقی کشور، شاگردی کردم و می‌کنم. خوشحالم که به کمک رفیق قدیمی‌ام «میلاد جوزی» همزمان با لطفِ بی‌دریغ شما به مجموعه «بچه‌مهندس» این برگ سبز را تقدیم‌تان می‌کنم. امیدوارم امانت‌دار خوبی برای گوش‌هایتان باشم...»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی موسیقی بازی موسیقی بچه بازیگر مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش در بازار مرغ کرمان

 

 

اعظم فیروزی ضمن تشکر از توجه و حمایت همه جانبه مسئولان استان و‌ تلاش تولید کنندگان گفت: خوشبختانه نیمه اول ماه مبارک رمضان و نیمه اول تعطیلات نوروزی را بدون دغدغه تامین مرغ با آرامش کامل و ثبات بازار مصرف سپری کردیم و در نیمه دوم با همت متولیان و متصدیان و توکل بر خداوند روال به همین شکل ادامه دارد.

 وی با اشاره به اینکه افزاش جوجه ریزی در اسفند ماه، مرغ سفره مردم در نوروز و ماه مبارک رمضان را تضمین می‌کند، افزود: در جهت تامین کالای اساسی مورد نیاز مردم کرمان، خصوصا مرغ و تخم مرغ، دغدغه خاصی نیست و مردم می‌توانند به راحتی و وفور، این پروتئین ارزان را تهیه کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: از روز ۵ تا ۸ فروردین ماه، هزار و ۲۲۷ تن گوشت مرغ گرم در کشتارگاه‌های استان کرمان، کشتار و توزیع شد که متوسط روزانه آن بیش از ۳۰۶ تن بود و این مقدار، ۲ برابر روال عادی و حدود ۳ برابر مدت مشابه پارسال بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آرامش در بازار مرغ کرمان
  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • جنون ؛ روزبه بمانی
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • ۸ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • طارمی مهندس تیم ملی شد!
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت