Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: بخشی از رشته های ورزشی تمرینات خود را آغاز می کنند اما آنچه اهمیت دارد سلامتی ورزشکاران است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه اهدای جام و مدال به موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک گفت: ورزش یک نقش مهم در شادی و ناراحتی ملت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقاتی که در آخر سال در کشور رخ داد، باعث شد تا جامعه ورزش هم همدلی کند. در سال ۹۸ آنچه اتفاق افتاد، مثبت بود و 52 سهمیه گرفتیم.

وی با اشاره به ماجراهای تعویق المپیک و برنامه های کمیته افزود: کمیته بین المللی المپیک توکیو اصرار دارد ما این رویداد را 2020 بنامیم هر چند در سال 2021 برگزار می شود. بخشی از رشته های ورزشی تمرینات خود را آغاز می کنند اما آنچه اهمیت دارد سلامتی ورزشکاران است. با آغاز اردوها یکسال زمان خواهیم داشت. جلسات مستمر بین سجادی و تیم سرپرستی با فدراسیون ها برقرار است.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره اینکه در فوتبال نتوانستیم راهی المپیک شویم، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که این امید با ۳ چالش مواجه بود؛ تغییر مستمر سرمربی که این تصمیم اشتباهی بود. باید فدراسیون تصمیم می گرفت یک سرمربی انتخاب شود و همان کار را ادامه دهد. مشکل دیگر اینکه باشگاه ها بازیکن نمی دادند و برخی شب قبل اضافه شدند. چالش دیگر رقبا بودند. ما مسئولیت را قبول کردیم. من قضاوت نمی کنم و فقط آنچه اتفاق افتاده بود، تشریح کردم.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک صالحی ورزش ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت خیرین برای توسعه فضای ورزشی در سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،  رشته تکواندو از رشته‌های فعال و برتر شهرستان سراوان است که  توانسته جایگاهی در استان داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همت خیرین برای توسعه فضای ورزشی در سراوان
  • کاشت درختان در مکان‌های اشتباه زمین را گرم‌تر می‌کند
  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • آغاز دور جدید تمرینات ملی پوشان پاراشنا از ۱۷ فروردین