Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام مسؤول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به انسداد شبانه منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه چالوس ـ مرزن‌آباد گفت: دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک در آزادراه قزوین ـ‌ کرج و آزادراه ساوه ـ تهران نشان می‌دهد.

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار کرد: در حال حاضر در آزادراه قزوین ـ کرج بین پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس شاهد ترافیک سنگین هستیم، ضمن آن که دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه ساوه ـ تهران محدوده بادران نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مه‌گرفتگی در کندوان و بارش باران در هراز و فیروزکوه

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محورهای فیروزکوه، کندوان، هراز، آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

وی با اشاره به بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه اظهار داشت: در محور کندوان مه‌گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است ضمن آنکه در جاده‌های استان‌های مازندران و خراسان‌رضوی بارش باران داریم.

* کاهش 2.3 درصدی ترافیک در جاده‌ها

محرابی‌نیا اظهار داشت: بر اساس اطلاعات 2298 دستگاه ترددشمار جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته تردد نسبت به مدت مشابه روز قبل 2.3 درصد کاهش دارد در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح و سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها 18 درصد ثبت شد.

* آزادراه‌های کرج ـ تهران و کرج ـ قزوین پر ترافیک‌ترین جاده‌های کشور

محرابی‌نیا بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه کرج ـ تهران (125 هزار تردد) ثبت شد و پس از آن آزادراه‌های کرج ـ قزوین و تهران ـ کرج پر ترافیک‌ترین جاده‌های کشور بود.

* بازگشایی محور سی‌سخت ـ پادنا و انسداد 7 جاده

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد:‌ محور سی‌سخت ـ پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد که از 26 آبان 98 مسدود شده بود، بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آزادراه قزوین ـ رشت محور قزوین ـ همدان، جاده خرم‌آباد ـ پلدختر، محور شهداد ـ‌ نهبندان، جاده شمشک ـ دیزین و محور رامیان ـ‌ شاهرود مسدود است.

وی اضافه کرد:‌آزادراه چالوس ـ‌ مرزن‌آباد و بالعکس تا اطلاع بعدی از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها یادآور شد: آزادراه تهران ـ شمال در منطقه یک هر روز از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد به غیر از روزهای پنج‌شنبه و جمعه و تا پیش از تعطیلات عیدفطر مسدود است و محورهای جایگزین فیروزکوه، کندوان و هراز است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای وضعیت ترافیکی بارش باران محرابی نیا فارس آزادراه تهران شمال ترافیک راه ها ترافیک شمال آزادراه قزوین ـ تهران ـ جاده ها ـ تهران راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند را شاهد هستیم گفت:  تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

وی افزود:  ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل مهرویلا تا ساسانی و  محور تهران – پاکدشت محدوده خاور شهر گزارش شده است.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی گفت:بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد گزارش شده است.

او در خصوص  انسداد‌های اخیر محور‌های مسدود شریانی و غیر شریانی گفت:   محور خرم آباد – پلدختر به عنوان محور شریانی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می شود.

او در خصوص  محور‌های مسدود غیرشریانی گفت: هشتگرد – طالقان،کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد - قاین، حاجی آباد – آبیز، حاجی آباد - شاهرخت، حاجی آباد – آهنگران، ایرانشهر - مهرستان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • تمدید انسداد جاده چالوس