Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بنیاد مسکن گلستان از پرداخت ۲۲۵ میلیارد و ۵۲ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان خبر داد و گفت: تاکنون ۵۸۵۰۹ تن سیمان رایگان بین سیل زدگان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدمحمد حسینی سرپرست بنیاد مسکن گلستان روند بازسازى واحدهای مسکونی سیل زده را در استان، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بنیاد مسکن گلستان با یادآوری اینکه تعداد کل واحدهای خسارت دیده  استان از سیل، ۲۲ هزار و ۳۵۲ واحد بوده که  ۷ هزار و ۷۰۷ واحد آن احداثی و ۱۴ هزار و ۶۴۵ واحد تعمیری برآورد شدند، از اتمام واحدهای تعمیراتی خبر داد و گفت: ۶۳۸۹ واحد تعمیری شهری و ۸۲۹۹ واحد تعمیری روستایی تعمیرات شان به اتمام رسید.

حسینی با اعلام این مطلب که یکهزار و ۳۲۵ واحد احداثی شهری و ۶۳۸۲ واحد احداثی روستایی از سیل گلستان شناسایی و عملیات احداث آنها آغاز شده است، گفت: تاکنون آواربرداری  ۴ هزار و ۴۷۰ واحد، پی کنی   ۷ هزار و ۶۴۳ واحد معادل ۹۹ درصد، اجرای فونداسیون  ۷ هزار و ۴۶۹ واحد معادل ۹۷ درصد، اجرای اسکلت  ۷ هزار و ۳۷۰ واحد معادل ۹۶ درصد، اجرای سقف  ۷ هزار و ۷۰ واحد معادل ۹۲ درصد، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۶ هزار و ۴۲۶ واحد معادل ۸۳ درصد از واحدهای احداثی انجام شده است.

به گفته وی، تعداد مالکین معرفی شده به بانکهای عامل با احتساب معیشتی ها ۲۹ هزار و ۲۹۲ نفر است که بانک های عامل با ۲۹ هزار و ۳۹ نفر از معرفی شدگان یعنی معادل ۹۹ درصد عقد قرارداد کرده است.

حسینی از پرداخت ۲۲۵ میلیارد و ۵۲ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان خبر داد و گفت: تاکنون ۵۸۵۰۹ تن سیمان رایگان بین سیل زدگان توزیع شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد مسکن سیل گلستان بازسازی بنیاد مسکن واحد معادل سیل زدگان ۷ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال

مدیرعامل بنیاد مسکن استان تهران گفت: قیمت هر مترمربع واحد‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر تهران در سال گذشته ۹ میلیون تومان بود که در مجموع به حدود یک میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

عطاءالله زمانی مظفرآبادی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت قیمت تمام شده  و متراژ پروژه های نهضت ملی مسکن که توسط بنیاد مسکن استان تهران در حال ساخت است گفت :  بنیاد  مسکن در حوزه نهضت ملی مسکن متولی شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر نسبت  به تامین مسکن متقاضیان اقدام کرده است.

وی افزود:  در استان تهران  ۲۷ شهر زیر ۵۰ هزار نفر بوده که  ۱۹۳هزار نفر ثبت نامی داریم که سه شرط از جمله  فرم ج، عدم دریافت تسهیلات و نداشتن  مالکیت بوده که از این تعداد  ۱۰۸ هزار  تایید شده اند.

زمانی مظفر آبادی توضیح داد: ۷هزار و ۴۰۰ نفر هم مشمول ۴شرط اصلی که از جمله سبز بودن فرم ج، عدم دریافت تسهیلات و نداشتن مالکیت و ساکن بودن تهران بودند که بنیاد مسکن هدف گذاری برای ساخت برای آنها را در دستور کار قرار گرفت.

وی توضیح داد: در  سایت محک و جیلارد در دماوند ۱۴۲۰ واحد را شروع کرده ایم و در دهه حساب ۱۰۰ امام هم که از ۲۱ فروردین ماه تا ۳۱ فروردین ماه را شامل می شود. ۴۰۰ واحد  در نسیم شهر، ۷۷۴ واحد اسلام شهر  ،۱۰۸ واحد در سایت محک و ۸۰ واحد شاهد شهر  را از ابتدای امسال شروع کردیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران توضیح داد: میانگین  هر مترمربع  قیمت مسکن در سال گذشته ۹ میلیون تومان است که امسال با توجه به افزایش نرخ تورم قیمت ها بیشتر می شود که در نهایت به بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می رسد‌.

او بیان کرد:  یک هزار و ۴۲۰ واحد را به تدریج شروع کرده ایم و تا خرداد ماه ۲۲۰ واحد را در محک دماوند تحویل می دهیم و هر سه ماه یک بار پروژه ها را تحویل می دهیم و تا پایان سال این تعداد را به بهره برداری خواهیم رساند‌.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • ۹۵۵ واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی