Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:27:03 GMT

«چهل‌تیکه» بدون حضور تماشاگر کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۰۴۷۱

«چهل‌تیکه» بدون حضور تماشاگر کلید خورد

تولید فصل جدید «چهل‌تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی پس از وقفه‌ای از ۲۸ اردیبهشت‌ماه بدون حضور تماشاگر کلید خورد.

به گزارش ایسنا و به به نقل از روابط عمومی برنامه «چهل‌تیکه»، تولید فصل جدید این برنامه با اجرای محمدرضا علیمردانی از ۲۸ اردیبهشت‌ماه کلید زده شد. در چهارمین فصل «چهل‌تیکه»، تغییر در ساختار برنامه و دکور، عمده تغییراتی است که نسبت به سایر فصل‌های آن دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش آخرین فصل از «چهل‌تیکه» اواخر اسفندماه ۱۳۹۸ به پایان رسید و تولید فصل جدید آن در دستور کار قرار گرفت، اما به دلیل کرونا و مسائل آن، تولید و تصویربرداری تا اواخر اردیبهشت‌ماه به تاخیر افتاد.

 فصل جدید «چهل‌تیکه» بدون حضور تماشاگران تصویربرداری می‌شود.

برنامه تلویزیونی «چهل‌تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «الهام حاتمی» و با اجرای «محمدرضا علیمردانی» به مرور خاطرات و نوستالژی سال‌های گذشته با حضور هنرمندان و افراد شاخص می‌پردازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهل تیکه کروناویروس چهل تیکه فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود

دیدار دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش مشرق، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت  طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!