Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:55:04 GMT

یک ملودرام جای سریال کمدی شبکه یک را می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۰۸۹۹

یک ملودرام جای سریال کمدی شبکه یک را می‌گیرد

پس از پخش سه سریال طنز پرمخاطب (پایتخت۵، نون خ ۲ و زیرخاکی) از شبکه یک سیما که در ماه‌های اخیر از محبوبترین و پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیون بودند، این بار این شبکه به سراغ قصه‎ای اجتماعی درباره روابط خانوادگی، تعلیم و تربیت فرزندان رفته است.

سریال پرگار به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده و به مرحله پخش رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه نمایشی با نام پیشینِ آسمان هوای باران دارد بنا بود تا دراواخر بهمن ماه ۹۸ پخش شود که به‎علت برنامه‌های انتخاباتی شبکه یک به پس از ماه مبارک رمضان موکول شد.

مجموعه خانوادگی و ملودرام پرگار که از سه‎شنبه ۶ خرداد روی آنتن می‌رود، قصه سه خانواده را به‌طور موازی روایت می‌کند که مقطعی از روزگار، سرگذشت آن‎ها با هم‌ گره خورده است و خواسته ناخواسته در زندگی امروز آن‌ها کنش‌هایی را ایجاد می‌کند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: خانواده ای برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران می شوند اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه قصه‌های این سریال است.
مرجانه گلچین، فریبا کوثری، علی عمرانی، بهرنگ علوی، بابک کریمی، فریبا جدیکار، الهام طهموری، مریم سرمدی، سهیلا جوادی، تیما پور رحمانی، زهره نعیمی و... از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

برچسب‌ها سریال شبکه یک سیما تلویزیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سریال شبکه یک سیما تلویزیون سریال شبکه یک سیما تلویزیون شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از کشف محموله های چوب قاچاق در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • «مشاور»، از شبکه دو سیما
  • ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان
  • چرا «نون.خ» پربیننده ترین سریال نوروزی تلویزیون شد؟/ فرار طنازانه از دام کلیشه ها
  • ورزشی‌های بیست و هفتم فروردین ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از کشف محموله های چوب قاچاق در دامغان