Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مهدی میرجهانیان مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان با بیان اینکه آرایشگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های و با شرایط ویژه بازگشایی شدند، اظهار کرد: برای بازگشایی باشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها موارد بسیاری مطرح شده است، اما تا کنون به طور رسمی دستوری مبنی بر بازگشایی و شروع به کار آن‌ها داده نشده است، تمامی باشگاه‌هایی که در حال حاضر فعالیت می‌کنند، فعالیتشان غیرقانونی است و با آن‌ها به شدت برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: البته برای برخی از ورزش‌های انفرادی تذکر می‌دهیم و برای برخورد قانونی مدیریت شده با متخلفان برخورد خواهد شد، در ارتباط با بحث رستوران‌ها درصدد هستیم که بتوانند با ۵۰ درصد ظرفیت خود یک پذیرایی مدیریت شده را با رعایت تمام نکات بهداشتی داشته باشند، اما این موضوع هنوز به طور رسمی به هیچ ارگان ذی‌ربطی اعلام نشده است.

مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان با توضیح اینکه تالار‌ها هنوز اجازه فعالیت ندارند، افزود: از ابتدای سال جدید تا کنون درباره نانوایی‌ها در کل استان حدود ۱۲ نانوایی به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی در زمینه کرونا ویروس پلمب شدند و با افراد متخلف برخورد قانونی و قاطع داریم.

او ادامه داد: همچنین در اسفند و فروردین باشگاه‌های ورزشی متخلف بسیاری داشتیم که با آن‌ها برخورد شده است، برخی از آن‌ها تعطیل و برخی دیگر نیز اخطار دریافت کردند که مجموع پلمب باشگاه‌ها که توسط مرکز بهداشت استان و اداره اماکن اجرایی شده حدود ۲۰ مورد است.

میرجهانیان افزود: چایخانه‌هایی که تعطیل شدند، مشخص نیست که چه زمانی بازگشایی شوند، چرا که بحث چایخانه‌ها در انتقال ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت است.

او در خصوص فعالیت آرایشگاه‌ها با توجه به برخی اظهار نظرات مبنی بر انتقال کرونا به وسیله مو نیز گفت: برنامه‌ای در خصوص اینکه مو ناقل بیماری کووید ۱۹ است و به این دلیل فعالیت آرایشگاه‌ها تعلیق شود، هنوز وجود ندارد، البته باید در آرایشگاه‌ها تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود تا مشکلی به وجود نیاید، وضعیت استان همچنان قرمز است و افراد باید مانند قبل نکات بهداشتی در زمینه کرونا ویروس را رعایت کنند.

مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان خاطرنشان کرد: فعالیت مجدد استخر‌ها و سایر مواردی که گفته شد، به تصمیم‌گیری‌های ستاد  استانی کرونا در اصفهان بستگی دارد و هر دستوری ابلاغ شود، سریعاً اجرایی خواهد شد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت محیط اصفهان تعطیلی تالارها فعالیت آرایشگاه ها آرایشگاه ها باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید

 علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

استاندار تاکید کرد: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

او از مدیران استان خواست تعاونی‌ها و دانش بنیان‌ها را جدی بگیرید و توجه بیشتری به آنها داشته باشند.


او ادامه داد: بر اساس نامه دفتر ریاست جمهوری، گلستان در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور رتبه دوم کشور را کسب کرد و در بحث اشتغالزایی نیز رتبه سوم کشور را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان بازگشایی می‌شود
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • فوت موتورسوار اصفهانی بدلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است
  • صفر تا صد برخورد با بی‌حجابی در خودرو ۱۴۰۳ + لیست پارکینگ‌ها و شرایط جریمه