Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@10:06:42 GMT

محل دپوی خودروهای صفرکیلومتر در قم کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۱۱۸۸

محل دپوی خودروهای صفرکیلومتر در قم کشف شد

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی محل دپو ۱۳۸ دستگاه خودرو صفر کیلومتر در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با دپو خودروهای صفر کیلومتر به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان 2پارکینگ خصوصی و همچنین با تلاش مأموران کلانتری‌های 22 و 24 "پردیسان" یک گاراژ دپو خودروهای صفر کیلومتر شناسایی و با همکاری کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی استان مورد بازرسی قرار گرفت.

سردار میرفیضی خاطرنشان کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها 138 دستگاه خودرو ایرانی و خارجی، بنا به نظر کارشناسان به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال کشف‌شده است.

وی این خودروها را شامل یک دستگاه خودرو زانتیا، یک دستگاه سراتو، یک دستگاه تویوتا و یک دستگاه پژو 208 همچنین 35 دستگاه خودرو پراید، 13 خودرو تیبا، 5دستگاه ساندرو، یک دستگاه پراید وانت، 4دستگاه ال 90، 2دستگاه نیسان، 3 دستگاه ساینا، 6 دستگاه کوئیک، 2 دستگاه برلیانس و 11 دستگاه خودرو 206، 31 دستگاه پرشیا، 2 دستگاه رانا، 2 دستگاه 207 صندوق دار، 7 دستگاه پژو 405، 2 دستگاه آریسون، 2 دستگاه هایما، 5 دستگاه سمند و یک دستگاه دنا دانست.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع داده تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو دپو دپو خودرو انتظامی استان قم دستگاه خودرو یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی میلیاردی در میناب

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی روز گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری محور میناب به بندرعباس به یک دستگاه سواری نیسان XTRAIL مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: در بررسی مدارک مشخص شد شماره بدنه درج شده با مشخصات درج شده وسیله نقلیه در سندمطابقت ندارد و خودرو به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان اقتصادی، ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان