Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@23:59:39 GMT

تاریخ بازگشایی سینماهای ایتالیا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۱۳۳۸

ساعت 24-با توجه به کاهش ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا در ایتالیا، زمان بازگشایی سینماهای این کشور اعلام شد.

 دولت ایتالیا به عنوان کشوری که بیشترین آسیب را از ویروس کرونا در اروپا خورده است، اعلام کرد سینماهای این کشور از ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) بازگشایی می‌شوند.

مانند سایر کشورهای جهان که در حال کاهش محدودیت‌ها در زمینه تولید و اکران فیلم هستند، اقداماتی برای رعایت فاصله اجتماعی از جمله تنظیم صندلی‌ها و رزرو آنلاین بلیت برای حضور در سینماهای ایتالیا در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا، اعلام کرد: ما با آگاهی از اینکه ممکن است دوباره منحنی شیوع بیماری کرونا صعودی شود، ریسک می‌کنیم.

او با ابراز نگرانی از ساختار به هم ریخته اقتصادی و اجتماعی ایتالیا گفت: این کشور نمی‌تواند تا تولید واکسن کرونا صبر کند.

ایتالیا در بین کشورهایی که بیشترین آمار مرگ و میر بر اثر کرونا را داشته اند، با ثبت حدود ۳۲ هزار مرگ رتبه سوم را داراست. با این وجود، در هفته گذشته کمترین میزان مرگ بر اثر این بیماری در این کشور رقم خورد.

جشنواره فیلم ونیز -جشنواره مهم سینمایی این کشور- قرار است در تاریخ قبلی خود (اوایل ماه سپتامبر) برگزار شود؛ این در حالی است که گردهمایی و تجمع زیاد هنوز در ایتالیا ممنوع است.

در اوایل ماه مارس، ایتالیا اولین کشوری بود که محدودیت‌هایی را در پی شیوع ویروس کرونا در قاره اروپا اعمال کرد. البته از امروز تعطیلی‌ها در این کشور کمتر خواهد شد و فروشگاه ها، آرایشگاه ها، رستوران‌ها و اماکن گردشگری بازگشایی می شوند. باشگاه‌های ورزشی هم در این کشور، از ۲۵ می‌ و مرزها نیز از سوم ژوئن به روی کشورهای اتحادیه اروپا بازگشایی خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴؛ بایرلورکوزن رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی

تیم ژابی آلونسو سرانجام از رکورد تاریخی یوونتوس عبور کرد.

دیدار برگشت وست هم و بایرلورکوزن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. شاگردان ژابی آلونسو در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۳-۱ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. 

بایرلورکوزن اخیرا با ژابی آلونسو به سلطه طولانی مدت بایرن مونیخ بر بوندسلیگا خاتمه داد و اولین قهرمانی تاریخ خود در لیگ آلمان را جشن گرفت. کار شاگردان ژابی آلونسو در فصل ۲۰۲۳/۲۴ به پایان نرسیده است؛ آنها به دنبال قهرمانی در جام حذفی آلمان و لیگ اروپا هستند. لورکوزن امشب با تساوی مقابل وست هم، یک رکورد تاریخی نیز به نام خود ثبت کرد. لورکوزن در ۴۴ بازی اخیر خود در همه رقابت ها بدون شکست بوده است. آخرین باخت آنها به حدود ۱۰ ماه پیش برمی گردد. (باخت 3-۰ مقابل بوخوم)

تیم ژابی آلونسو از این نظر از رکورد تاریخی یوونتوسِ کونته (می ۲۰۱۱ تا می ۲۰۱۲) با ۴۳ بازی پیاپی شکست ناپذیری عبور کرد و اکنون آنها رکورددار‌ طولانی ترین روند شکست ناپذیری تاریخ در بین تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی هستند. (۳۸ برد و ۶ تساوی)

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • ۴۴؛ بایرلورکوزن رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی
  • سهمیه سری آ ایتالیا برای شرکت در لیگ قهرمانان اروپا اضافه شد
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد