Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@19:47:30 GMT

عروسک جنسی به جای تماشاگر واقعی؟!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۱۴۸۹

عروسک جنسی به جای تماشاگر واقعی؟!


به گزارش تابناک، همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری یونهاپ نوشت: کی-لیگ نخستین لیگ حرفه‌ای در جهان فوتبال است که در دوران دنیاگیری بحران و ویروس کرونا آغاز به کار کرد. از این رو، پخش زنده بازی‌های آن با استقبال مردم در سراسر جهان مواجه شد؛ فوتبال‌دوستانی که از حدود دو ماه وقفه در تمام بازی‌های باشکاهی و ملی به ستوه آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه فوتبال اف‌سی سئول هم برای آنکه ورزشکاه خالی از تماشاگر به ذوق بینندگان تلویزیونی برنخورد، در اقدامی نوآورانه ده‌ها مانکن سفارش داد تا از آنها جای تماشاگران واقعی روی صندلی‌ها استفاده کند. هر چند برآوردهای مدیران تدارکات باشکاه و فروشندگان مانکن‌ها اشتباه از آب درآمد و معلوم شد آنچه به ورزشگاه آمده در واقع عروسک جنسی است.

پس از پخش زنده دیدار روز یکشنبه اف‌سی سئول با گوانگجو در کی‌لیگ، کاربران شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان به اصل ماجرا پی بردند و تصاویر این مانکن‌ها را با نوشته‌های تبلیغاتی دست آنها منتشر کردند. باشگاه کره‌ای هم از اشتباه خود عذرخواهی و اعلام کرد برنامه‌اش برای واقعی جلوه کردن این مسابقه قربانی یک سوء تفاهم شده است.

با اینکه فقط حدود ۱۰ عروسک روی صندلی‌ها حاسازی شده بود و حضور مانکن‌ها هم چندان جلب توجه نکرده اما عذرخواهی باشگاه کره‌ای و استدلال آنها چندان به مذاق کاربران شبکه‌های اجتماعی خوش نیامده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا روز خیام روز قدس رزمایش مساوات حسین کاظم پور اردبیلی دعای روز بیست و چهارم رمضان کره جنوبی عروسک جنسی تماشاگران فوتبال باشگاه سئول ویروس کرونا روز خیام روز قدس رزمایش مساوات حسین کاظم پور اردبیلی دعای روز بیست و چهارم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، ‌همزمان با پخش برنامه مهمونی با اجرای ایرج طهماسب و گروهی از عروسک‌های این برنامه، عروسک پشه با پشه کش به عروسک فامیل دور حمله کرد. این برنامه که در لیست پرمخاطب ترین برنامه‌های تلویزیونی قرار گرفته است هر شب از شبکه نسیم پخش می‌شود.

کد خبر 844894 برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • مبینا رستمی والیبالیست عذرخواهی کرد + ویدئو
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید
  • صهیونیست‌ها در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را خواهند یافت
  • صهیونیست‌ها معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت
  • صهیونیست‌ها در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی را درمی‌یابند
  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم