Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:33:25 GMT

پرهیز از مراجعه غیر ضرور به مراجع قضایی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۱۵۲۹

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  امید رضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا شهروندان از مراجعه غیر ضروری به مراجع قضایی جدا خودداری کنند.

او با بیان اینکه مراجعان به دستگاه قضایی بسیاری از امور را می‌توانند به صورت الکترونیک انجام دهند، اظهار داشت: خوشبختانه طی چند سال گذشته زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در قوه قضاییه رشد قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان بیان داشت: مراجعان به دادگستری جز در مواردی که بنا به تشخیص قاضی حضور آن‌ها در جلسه رسیدگی ضرورت دارد می‌توانند حضورفیزیکی و محکمه داشته باشند و در سایر موارد می‌توانند مطالبات خودرا به صورت لایحه به محاکم ارسال کنند.

او گفت: در راستای پیشگیری و کاهش عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونادر واحد‌های قضایی، اداری و سلامتی مردم عزیز، لازم است شهروندان توصیه‌های بهداشتی راجدی گرفته و موارد بهداشتی رارعایت کنند.

رضایی تصریح کرد:اصحاب پرونده از آوردن افرادغیر مرتبط و همراهان غیرضروری جداً خودداری کنند، بدیهی است درصورت مراجعه این افراد به محاکم ضمن رعایت اصول حقوق شهروندی وتکریم ارباب رجوع از ورودآن‌ها جلوگیری می‌شود.

رضایی تاکید کرد: لازمه مقابله موثربا بیماری کرونا توجه دقیق به مسائل بهداشتی ورعایت محدودیت هاست وبراین اساس از شهروندان درخواست می‌شود تنها برای پیگیری اموری که انجام آنها ضرورت و فوریت دارد به مراکزقضایی مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر رئیس قوه قضائیه درباره پرهیز از صدور قرار تامین منتهی به بازداشت (فیلم)

 

منبع:اصلاحات نیوز 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اژه‌ای : کسانی که در فضای مجازی با اسرائیل، آمریکا و داعش همکاری کرده اند را تعقیب کنید (فیلم) قوه قضائیه به دنبال مقصران خشکی دریاچه ارومیه/ تشکیل پرونده قضایی برای مدیران مرتبط با دریاچه ارومیه/ قلع و قمع چاه‌های غیرمجاز عمیق/ نظارت روی چاه‌های مجوز دار (فیلم) توضیحات سخنگوی قوه قضائیه درباره حکم ابطال انتصاب «لطیفی» (فیلم)

دیگر خبرها

  • تذکر رئیس قوه قضائیه درباره پرهیز از صدور قرار تامین منتهی به بازداشت (فیلم)
  • خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان