Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@09:56:17 GMT

اقدام قابل تقدیر شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۱۵۹۵

روابط عمومی شهرداری تهران، در اقدامی قابل تقدیر با شیوه‌ای متفاوت با نصب یک پلاکادر هفته روابط عمومی را به روابط عمومی بانک ایران زمین تبریک گفت.

 

 

 به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،این اقدام شهرداری تهران موجب شد این چند خط برای مخاطبین آگاه بانک ایران زمین، نوشته شود.


واقعیت این است که بزرگان زیادی آمدند و رفتند و سالها تلاش کردند تا سازمانها با اهمیت این حوزه آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مفهومی که هنوز در کشور ما با بازاریابی، تبلیغات، رسانه، ارتباط با مشتریان و غیره اشتباه گرفته می‌شود؛ مفهومی که همه اینها را در خود جای می‌دهد.


در این چند خط نه قصد داریم روابط عمومی نوین را بشناسانیم، نه دنبال ارایه مفهومی جدید در این حوزه هستیم.


از نگاه ما روابط عمومی در یک سازمان محدود به در و دیوار و پرسنل واحد روابط عمومی نیست. در واقع از نظر ما روابط عمومی مخاطبین آگاهی هستند که ما را همراهی می‌کنند و به سازمان ما هویت و جان می‌بخشند.


روابط عمومی هیچگاه جدا از مخاطب نبوده، اما امروز تکنولوژی به این موضوع جامعه عمل پوشانده و مخاطبین را در جایگاه روابط عمومی قرار داده است.


تعامل بدون واسطه سازمانها با مخاطبین در راستای بهبود خدمات و محصولات و نقش آفرینی مخاطبین در رشد یک سازمان، مهمترین تغییری است که دنیای امروز به ما هدیه داده است.


پس ما این روز را به مخاطبین آگاهمان تبریک میگوییم، امروز روز شماست، شما که ما را در تبلور شعار "ایران زمین خانه ماست" همراهی کردید. روزتان مبارک

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز روابط عمومی بانک ایران زمین شهردای تهران کرونا روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در تهران نفس بکشید

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۳ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در آستانه پاکی بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۰ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۵ روز هوای پاک، ۱۹ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است
  • سازمان پدافند غیر عامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است
  • ۱۰ اقدام بزرگ دولت سیزدهم برای توسعه حمل و نقل عمومی
  • احداث دو ورزشگاه برای معلولان در دست اقدام است
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • هشدار؛ جنجال پیامک سازمان پدافند غیرعامل: جعلی است | تصویر
  • هشدار؛ این پیامک جعلی است /جزئیات اطلاعیه سازمان پدافند غیرعامل +عکس
  • روابط عمومی : پیامکی که تحت عنوان هشدار پدافند غیرعامل ارسال شده جعلی است