Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: برگزاری آزمون‌های معوق اسفند ماه سال 98 اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان از خردادماه آغاز می‌شود.

محمدرضا انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری آزمون‌های فنی و حرفه‌ای استان زنجان در اسفند‌ماه سال گذشته لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه به منظور ارائه خدمات سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای به ذی‌نفعان در راستای فاصله‌گذاری اجتماعی در عرصه مهارت‌آموزی به تعویق افتاده، برگزار خواهد شد، گفت: اجرای فرآیند سنجش مهارت و برگزاری آزمون‌های معوق با درنظر گرفتن ضوابط و مقررات و رعایت اصول بهداشتی و شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی، آزمون‌های مذکور در مراکز آموزشی استان طی خردادماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزمون‌های هماهنگ مرحله دهم کتبی و کاغذی در تاریخ هشتم خرداد‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، عنوان کرد: آزمون‌های مرحله پنجم صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه نیز در این تاریخ برگزار می‌شود.

انصاری با اشاره به اینکه  آزمون ثبت‌نام شدگان ادواری و معرفی شدگان به آزمون الکترونیکی اسفندماه سال 1398 از تاریخ یازدهم تا 21 خرداد‌ماه خواهد بود، ادامه داد: متقاضیان این آزمون‌ها باید از تاریخ هفتم خرداد‌ نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون آنلاین اقدام کنند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان  بیان کرد: متقاضیان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام با مراکز آموزشی خود تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان آموزش آزمون مهارت انصاری فنی و حرفه ای آموزشی کارت هماهنگ ساختمان تفاهمنامه آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان ماه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد

مجید نصیری گفت: ۲۵۴ هزار و ۵۵۹ نفر ساعت از این آموزش‌ها در واحدهای فنی و حرفه‌ای برادران و ۱۵۹ هزار و ۷۶۹ نفر ساعت در واحدهای خواهران شهرستان ارائه شده است.

وی ادامه داد: آموزش‌های مهارتی به ۹هزار و ۸۴ نفر ساعت دانشجو و۸۳ هزار و ۷۲۳ نفر ساعت دانش‌آموز ارائه شد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خمین بیان کرد: ۱۲ هزار و ۴۸۰ نفر ساعت از ساکنان مناطق روستایی، ۱۶۶ هزار و ۴۰۳ نفر ساعت متقاضیان مهارت آموزی و ۳۹ هزار و ۹۳ نفر ساعت شاغلان بنگاه‌های اقتصادی پارسال در آموزش‌های مراکز فنی و حرفه‌ای خمین شرکت کردند.

نصیری گفت: پارسال ۱۸ هزار و ۲۹۱ نفر ساعت در پادگان و ۳۸ هزار و ۷۸۷ نفر ساعت در ندامتگاه آموزش‌های مهارتی فرا گرفتند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خمین اضافه کرد: یک‌هزار و ۳۲۲ نفر دوره مهارت آموزی هم در سال جاری در واحد برادران خمین ارائه شد.

وی، هدف از آموزش فنی و حرفه‌ای را گسترش توانایی‌ها و دانش افراد جویای کار و حتی شاغلین بیان کرد و افزود: آموزش و پژوهش، تولید استانداردهای آموزشی و ارزشیابی مهارت نیروی کار در دستور کار است.

نصیری گفت: این فرآیند از طریق آموزش در مراکز ثابت بخش دولتی، تیم‌های سیار شهری و روستایی، صنایع و صنوف، دانشگاه، زندان و پادگان‌ها و همچنین آموزش در بخش غیردولتی توسط آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد انجام می‌شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خمین یادآور شد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نسبت به تامین و تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر مورد نیاز بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و ارتقای فرهنگ مهارت‌های فنی جامعه اقدام می‌کند و همچنین در کنار فعالیت آموزشی، تعیین صلاحیت حرفه‌ای افراد متقاضی را نیز انجام می‌دهد.

شهرستان خمین از توابع استان مرکزی ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ شهر، ۲ بخش و هفت دهستان ساکن هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • ساماندهی محدوده پل میر بهاءالدین زنجان آغاز شد
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌ وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • رکوردی تاریخی از امیررضا رفیعی در لیگ برتر
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟