Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@00:47:17 GMT

عملکرد بهتر نیروی انسانی با هوش مصنوعی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۱۸۴۱

عملکرد بهتر نیروی انسانی با هوش مصنوعی

طبق تحقیقات دانشمند ارشد مایکروسافت، اگر انسان‌ها و سیستم‌های هوش مصنوعی درکنار هم کار کنند عملکرد بهتری خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از ونچر بیت، طبق تحقیقات اریک هورویتز دانشمند ارشد مایکروسافت، اِس کامار مسئول تحقیقات مایکروسافت و برایان وایلدر دانشجوی دانشگاه هاروارد و کارآزموده دانشگاه مایکروسافت، انسان‌ها و سیستم‌های هوش مصنوعی وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند عملکرد بهتری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحقیقات در مقاله‌ای با عنوان «یادگیری برای تکمیل انسان» و سال‌ها کار در تعامل و همکاری انسان و ماشین، منتشر شده است.

مقاله منتشرشده عملکرد تیم‌های انسانی و هوش مصنوعی را که در دو تحلیل بینایی رایانه‌ای بررسی می‌کند؛ طبقه‌بندی کهکشانی و تشخیص سرطان سینه.

با استفاده از رویکرد پیشنهادی، مدل هوش مصنوعی تعیین می‌کند که کدام کارها بهتر است توسط انسان و کدام کارها توسط هوش مصنوعی انجام شود.

استراتژی یادگیری برای ترکیب پیش‌بینی‌های ماشینی و کمک‌های انسانی بهینه شده است؛ به این صورت که هوش مصنوعی روی مشکلاتی که برای انسان دشوار است تمرکز کرده، و انسان نیز در مقابله با مشکلاتی که می‌تواند برای ماشین‌ها دشوار باشد.

در این مقاله همچنین آمده است: بهینه‌سازی عملکرد یادگیری ماشین در انزوا، مشروط به وضعیت عادی‌ای است که تخصص انسان می‌تواند باوجود محدودیت‌های خاص خود به دیدگاه‌های مکمل نیز کمک کند.

ما روش‌هایی را برای آموزش مدل یادگیری ماشینی برای تکمیل نقاط قوت انسان ایجاد می‌کنیم که هزینه تحقیق یک متخصص را تشکیل می‌دهد. درحالی‌که کار تیمی انسان و ماشین می‌تواند اشکال مختلفی به خود بگیرد، ما در اینجا بر روی تنظیماتی متمرکز می‌شویم که یک ماشین وظایف تصمیم‌گیری در مورد استفاده از انسان و سپس ترکیب استفاده از ماشین و انسان را بر عهده می‌گیرد.

کامار و هورویتز همچنین در سال 2012 مقاله‌ای منتشر کردند، که نشان می‌داد چگونه هوش مصنوعی می‌تواند کار انسان و ماشین را ترکیب کند و عملکردها را در مقایسه با انسان‌ها بررسی کند.
در سال 2007 نیز، هورویتز روی سیاست‌هایی کارکرد تا مشخص کند چه موقع باید یک منشی در مکالمه مشتری با سیستم‌های پذیرش خودکار، مداخله کند.

در این مقاله همچنین آمده است: ما فرصت‌هایی را برای مطالعه جنبه‌های اضافی مکمل انسان و ماشین در شرایط مختلف، بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/4112/

منبع: آنا

کلیدواژه: مایکروسافت هوش مصنوعی انسان و ماشین هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حبیب احمدزاده به سامانه اسطوخودوس یا ماشین روز قیامت اسراییلی/ فیلم

در زمان جنگ ایران و عراق ، تک خمپاره اندازهای محدود خودی در شهر محاصره شده آبادان با وضعیت دشواری روبرو شدند بدین شکل که با هر شلیک برای جلوگیری از آتش‌باری دشمن بر مردمان محاصره شده شهر مورد اصابت بسیار نزدیک و دقیق توپخانه سنگین ارتش بعثی قرار می‌گرفتند که بعدتر مشخص شد این برتری دشمن به واسطه استفاده از رادار موقعیت‌یاب شلیک بسیار پیشرفته ای به نام (سامبلین ) صورت می‌گرفت که بوسیله غرب در اختیار صدام قرار گرفته بود که خاطره اش را بصورت داستانی در کتاب (شطرنج با ماشین قیامت) آوردم.

بعد از گذشت دهه ها ، این گزارش را دیدم که در کشتار وحشتناک و فجیع مردم غزه ، ارتش اسراییل با دهشتناکی بجای سخت افزارهای قدیمی از ماشین قیامت خاص نرم افزاری خود با استفاده از هوش مصنوعی شرکت گوگل رونمایی کرده که بسیار جنایتکارانه تر و غیر مردمی تر از رادار سامبلین بعثی ها ست و آن اینکه بجای قبضه شلیک کننده ، تمامی ادمهای غزه را بی هیچ ترحمی رتبه بندی و بصورت اتوماتیک و با هر تعداد خانواده در منزل دستور کشتار میدهد . این خصیصه تصمیم گیری سیستم موسوم به (اسطوخودوس) بجای عامل انسانی قاتل ، باعث شده تا خونسردی کامل در کشتار برای نظامیان اسراییلی ایجاد و بار گناه عاطفی کشتار زنان و کودکان در غزه را از روان خود در لحظه تصمیم گیری برداشته و به گردن هوش مصنوعی بیاندازند .

لازم به ذکر است که در زمان جنگ ویتنام نیز ارتش امریکا با مهمات های موسوم به (شلیک کن و فراموش کن) سعی در فرار عاطفی برای خلبانهای رها کننده موشک از کیلومترها دورتر بر مواضع ویت کنگ ها در روستاهای منطقه داشت که با فراگیری تصاویر تلویزیونی و دیده شدن جنجالی این کشتارها توسط مردم کشورشان ، باعث خنثی شدن این ترفند و تظاهرات‌های ضد جنگ در امریکا و در نتیجه سقوط دولت لیندون جانسون شد .

و اکنون این اسراییل است که به روش پیچیده تر تصمیم گیری نهایی نرم افزار و ماشین بجای عامل انسانی برای کشتار رسیده است .

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898235

دیگر خبرها

  • هفته سوم آوریل؛ از درمان وزوز گوش تا قصه آتش و انسان
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • اسطوخودوس یا ماشین قیامت اسراییلی/ نقش هوش مصنوعی در جنایات غزه
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • واکنش حبیب احمدزاده به سامانه اسطوخودوس یا ماشین روز قیامت اسراییلی/ فیلم
  • اثرات اتوماسیون و هوش مصنوعی بر مشاغل آینده
  • هوش مصنوعی رفتار انسان را پیشگویی می‌کند
  • رونمایی اینتل از بزرگ‌ترین کامپیوتر هوش مصنوعی جهان | کامپیوتری با نزدیک‌ترین عملکرد مشابه مغز انسان