Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص بودجه برای تکمیل ریل باس شهرستانهای اسلام شهر و بهارستان شد.

به گزارش ایسنا، حسن نوروزی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس گفت: از آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم نسبت به تخصیص و کمک بودجه‌ای برای تکمیل ریل باس شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان، رباط کریم و پرند از مصوبات سفر اول دوم و سوم ریاست جمهوری اقدام کنند و برای تکمیل کمربندی جنوبی این شهرستان ها نیز اعتبار لازم را تخصیص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از وزارت نیرو می خواهم برای پایدار کردن ردیف بودجه تصفیه خانه های فاضلابی شهر پرند، بهارستان و رباط کریم با توجه به جمعیت یک و نیم میلیون نفری منطقه اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسن نوروزی برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون، خویشتنداری رژیم صهیونیستی را خواستار شد

رئیس‌جمهوری فرانسه همزمان با ترغیب رژیم صهیونیستی به خویشتنداری در واکنش احتمالی به پاسخ تلافی‌جویانه ایران گفت پاریس برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها میان تهران و تل‌آویو هر اقدام ممکن را انجام خواهد داد

به گزارش مشرق، امانوئل مکرون در گفت‌وگو با رسانه‌های فرانسوی «بی اف ام» و «آر ام سی» درباره تحولات اخیر خاورمیانه تاکید کرد: همگی ما از تشدید تنش‌ها نگرانیم.

وی ضمن توصیه به رژیم اسرائیل برای منزوی ساختن ایران به جای تشدید تنش‌ها، افزود: هر اقدامی از دستمان بر بیاید برای جلوگیری از شعله‌ور شدن اوضاع و افزایش تنش‌ها انجام خواهیم داد.

رئیس‌جمهوری فرانسه با اشاره به پاسخ تلافی‌جویانه ایران علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، این اقدام را به شدت محکوم و اعلام کرد که پاریس به همراه شرکای خود برای کاهش تنش‌ها اقدام می‌کند.

مکرون دیروز یکشنبه (۲۶ فروردین) نیز با در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: من حمله بی‌سابقه ایران به اسرائیل را که تهدیدی برای بی ‌ثبات کردن منطقه است، به شدت محکوم می‌کنم.

وی همچنین خواهان خویشتنداری [بین تهران و تل‌آویو] شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی
  • تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • جشن دانش آموزان شهر نسر بخش رخ شهرستان تربت حیدریه در حمایت از اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • مکرون، خویشتنداری رژیم صهیونیستی را خواستار شد
  • تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک از نیازها است
  • وعده تامین زمین نهضت ملی مسکن اسلامشهر محقق نشد